szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Természet kincse: Olivia Natural

2016. július 17. - Ivett0502

Mielőtt elutaztunk volna egy hétre, kaptam egy szépséges csomagot az Olivia Natural-tól. Ezúton is köszönöm a türelmüket, hogy várniuk kellett a tesztelésre. :)

A termékek megálmodója és megalkotója Zékány M. Judit, aki 2005 óta családi manufaktúrájában készíti el ezeket a nagyszerű termékeket. Több helyen is megvásárolhatóak, mint a webshopjuk (itt), a Mammut 1 és az Árkád bevásárlóközpontok Budapesten, illetve vásárokon is megtalálhatóak, melyek időpontját és helyszínét a weboldalukon lehet megtalálni (itt)

Ismertem már a márkát, mert tavaly, mikor terhesen elkapott a natúr láz, keresgettem a neten, mert gondoltam nem létezik hogy csak a Manna szappan van. Akkor találtam meg őket. Tetszettek a termékei és hogy olcsóbbak mint a Mannások, így akkor rendeltem tőlük, de az egy másik poszt lesz. :) Idén pedig Tihanyba  a Levendula fesztiválon is megtaláltam őket, de egy hete Pesten egy DM-ben is felfedeztem a virágvizeiket. Na de lássuk, mit is kaptam tőlük. :)

20160712_130544.jpg

Elég sok cég ráfeküdt most a babatermékek gyártására, így ők is. Ezekből a legújabb termékeiből kaptam egyet-egyet.

Kezdeném a kedvencemmel a Kézmosó szappannal (90g / 790 Ft (itt)). Ezt a szappant egy kicsit nagyobb gyerekes családoknak találták ki, kézfertőtlenítés céljából. Gondoltam nekünk még nincs rá szükség, ezért kipróbáltam fürdéshez és arcmosáshoz. Le kell szögeznem hogy nagyon nem szeretem a citrusos illatokat. Semmibe nem tudom elviselni. Meg is ijedtem, amikor megláttam az összetételében a citrom illóolajat. DE! Amikor kivettem a csomagolásból, egy nagyon finom, lelket felélénkítő, hűsítő illat csapott meg. Csodás volt vele megfürdeni egy 40 fokos nyári nap után. Teljesen feltöltődtem tőle. Ráadásul tetszett hogy kicsit jobban habzik egy átlag natúr szappannál és nem lesz annyira tapadós a bőröm a használata után. Testápolót egyáltalán nem igénylek utána. Az arcomon is csodát tett. Mostanában (szerintem a hormonváltozásaim miatt) úgy nézek ki mint egy tini lány, tiszta miteszer meg pattanás a homlokom. De ettől a szappantól elkezdett javulni a helyzet. Bizonyára a levendula meg a teafa olaj tartalma miatt. Ezen kívül citrom és eukaliptusz olajat kapott az amúgy kókuszolaj, napraforgóolaj, pálmazsír és glicerin tartalmú alap. Biztos hogy állandó vendége lesz a fürdőszobánknak, kézmosás szempontjából is,mert ezek az illóolajak remek fertőtlenítő hatással bírnak, de még is kíméletesek. Szóval mindenképpen próbáljátok ki, mert ez egy nagyon nagyon jó termék lett. :)

A Baba popsikrém bio shea vajjal (25 ml / 990 Ft (itt), 100 ml / 2790 Ft (itt)) nagy meglepetés volt a számomra. Amikor megláttam és elolvastam, nagyon megijedtem, mert nem rajongok a shea vaj állagáért. Gondoltam magamban: na erről a termékről sajnos nem tudok majd jót írni. De tévedtem. Igaz hogy keményebb az állaga az átlag popsikrémeknél, olyan balzsamos, de nagyon jól kenhető. Nem kell kínlódni hogy felolvadjon, mint a sima sheánál. És ez bizony nagyon fontos szempont, egy izgő mozgó gyerkőc pelenkázásánál. Illatra is kellemes lett, mert kapott egy kis levendula olajat. Alapja a shea vaj, amit felturbóztak szója olajjal, körömvirág olajjal, panthenollal és a kimaradhatatlan cink-oxiddal. Tartósításért az E vitamin felelős. Remekül hidratálja Norina bőrét, és teljesen felszívódik a popóján. A kiszerelés is praktikus, mert utazáskor kis helyen is elfér. Összességében csak ajánlani tudom, de csak olyan szülőknek akik szeretik ezt a fajta állagot.

20160712_130838.jpg

A Habbaba extra szűz olíva olaj szappan (90 g / 1190 Ft (itt)) sajnos nekem nem vált be. Maga a szappan remek, mert elszappanosított olíva olajból, kókuszzsírból és shea vajból áll. De úgy gondolom, hogy egy 7 hónapos babát macera szappannal fürdetni. Főleg ha valaki úgy fürdet mint én. Sok vízben, csak az arca van kint és nem baj ha folyik az arcán. Kezdésnek nagyon nehezen oldódott fel a fürdő vízben, pedig egy kis darabot tettem bele csak. Aztán meg aggódtam, hogy nehogy a szemébe menjen, mert csípheti. Ráadásul mivel nekem extra hajas babám van, a haja is ilyen érdekes lett a szappantól. A bőrét amúgy remekül ápolta és hidratálta. A saját bőrömnek is nagyon finom volt. Ezt a terméket személy szerint, nagyobb, önállóan fürödni tudó gyerekeknek ajánlanám, illetve extra érzékeny, ekcémás bőrű felnőtteknek.

A Babaolaj bio jojobaolajjal ( 50ml / 2790 Ft (itt)) bevált, de egy részről csalódás volt. Azt hittem több féle finom olaj keveréke lesz, de igazából ez csak jojobaolaj egy kis E vitaminnal. Nincs valami kellemes illata sem és a csepegtetős üveg is kiidegelt. Ezért azt kivadásztam belőle. Remekül táplál, és finom puha bőr marad utána. Nem gondoltam volna hogy valaha ilyet mondok, de a Manna babaolaja sokkal jobban bejött, mind összetételben, illatban és csomagolásban is. Ettől függetlenül, ez nem egy rossz termék, tehát érdemes kipróbálni, csak én többet vártam.

Remélem nem vettem el senki kedvét ezektől a natúr kozmetikumoktól, mert nagyon jó minőségű termékek.

Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr208895820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása