szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Dr. Házi-nál jártam

2017. augusztus 26. - Ivett0502

Bevallom nektek hősiesen hogy bizony tavaly augusztusban és nem idén találkoztam Dr. Házi Edinával, a Dr. Hazi kozmetikumok megalkotójával. Meg volt az okom rá hogy idáig nem írtam róla.

Amikor felfedeztem a márkát az volt az első gondolatom, hogy na végre! , meg hogy remélem bejön és akkor soha többet nem veszek mást csak ezt, mert azért valljuk be, bizony luxuskozmetikumnak számít.

Na de térjünk vissza... tavaly találkoztam Edinával az akkor nem rég nyitott üzletében, Budán a Mamut 1 bevásárló központba. Nagyon szép és exkluzív kis üzlet fogadott, amit az alábbi képeken meg is mutatok. Na meg egy rejtett kezelőszoba. Itt megjegyezném, hogy ez a megoldás marhán tetszik nekem, ugyan is az üzlet fala mögött van egy kezelőszoba, ahová sajnos nem tudtam bemenni, mert épp vendég volt.

20160729_115602.jpg

 

20160729_115621.jpg

 

20160729_115628.jpg

 

Szóval ebben a kis nyugalom szigetében nem csak megvásárolhatjuk a termékeket, de egy arckezelés alkalmával akár ki is próbálhatjuk. Szimpi volt még az ott dolgozók egyenruhája és hogy talpig fehérben voltak. Ez olyan tisztaságot és nyugalmat árasztott. Na meg hogy le lehet ülni az üzletben és minden termékükhöz volt teszter és utazó kiszerelés is. Én 4 utazó terméket kaptam, az akkor aktuális bőrképemre. Ugyan is ezek a termékek nincsenek bekategorizálva hogy normál meg zsíros bőr meg ilyenek, hanem megvizsgálják a bőrödet és az alapján ajánlanak terméket.

Én a Purifying arctisztítót és arcápoló gélt, illetve a Pure krém és szérumot kaptam. (itt)

Nagyon ragyás volt akkor a homlokom és ez a terület amúgy is mindig zsírosabb nekem. Az arctisztító nagyon hasonlít Ilcsi néni fekete szappanjára. Ugyan olyan csikorgós lesz tőle a bőr, csak ez több illóolajat meg azt hiszem kámfort tartalmaz. Gyakorlatilag nekem már marta az arcomat, de sajnos jobb nem lett tőle a helyzet. Sírni tudtam volna, hogy egy ilyen minőségi termék miért nem jó.Aztán arra is gondoltam, hogy lehet kevés volt az utazó méret, ami durván egy hétig volt elég. De nem. Na meg az arcápoló géllel együtt, még durvábban szárított meg mart. A Pure szérum az valami nagyon durván büdös, de az legalább nem okozott irritációt. A krém pedig nagyon kellemes volt.

Összességében azért csak csalódtam, mert egy luxus kozmetikumtól luxus hatást és érzést várnánk el, de sajnos nem kaptam meg. Sajnálom hogy nem tudok jót írni a termékekről, pedig nagyon akartam szeretni.

Ivett

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr2212730658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása