szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Elfogytak 2020. szeptember

2020. szeptember 29. - Ivett0502

img_20200724_121605.jpg

Avon Senses tusfürdő:  alapjában vége nagyon nem szeretem az avonos tusfürdőket, mert nagyon sok kell belőle, illata is csak a flakonba van és nem is habzik sajnos. Így volt ez ezzel is, de elhasználtam. Még jó hogy ajándékba kaptam mert szerintem nem ér egy forintot sem.

Avon True Ageless éjszakai gél: ebből csak egy mintám volt, de azóta megrendeltem a rendes kiszerelést is. Remek kis hidratáló gél, alkohol és illatanyag nélkül. Nagyon jól lehet a rózsakvarc arcrolleremmel használni, nem okoz pattanásokat és remekül hidratál. Kicsit ragacsos de csak míg be nem szívódik. Ezt a terméket mindenképpen ajánlom.

Balea C vitamin kapszula: finom narancsos illatú kis folyékony termék. Kellemes a használata, bár több szilikon van benne mint c vitamin. Mondjuk árából adódóan nem vártam nagy csodát. Akinek nincs gondja a szilikonnal azoknak érdemes kipróbálni, mert nem rossz, de igazából nem hiányzik azok után hogy elfogyott.

Avon Attraction parfüm: igen kriminális vagyok parfümök terén. Nem csak az orrom finnyás de a bőröm sem kultivál minden illatot. Ez a parfüm jó ideje hű társam, de most találtam egy új illatot nagy nehezen ami viszont jóval drágább mint ez a kis avonos parfüm. Szóval ezt megtartom általános illatomnak, aztán beszerzem a másikat extrának. Egyébként egy meleg fűszeres illat. Nagyon szeretem.

Love Beauty and Planet testradír: ez az egyik kedvenc testradírom. Sűrű, krémes, apró szemcsés és az illata is nagyon fincsi. Árban is igen elfogadható, remek konkurense a Dove testradíroknak. Bátran merem ajánlani.

Avon fürdőgolyók: igazából ezt a kislányomnak vettem. Elég nagy golyók, megszínezik a vizet és igen intenzív illatfelhőt csinálnak a fürdőbe használat közben. Nem szárította a bőrt sem Ajánlom, bár ha jól tudom nem állandó termékük. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr9416221288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása