szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Végre körmös poszt. :)

2015. november 27. - Ivett0502

Megmondom nektek az őszintét, hogy idáig azért nem készült körmös poszt, mert egyszerűen nem tudtam felmásolni a telefonomról a képeket a gépre. Már megevett az ideg, végül Pistim egy szabad 20 percében megoldotta ezt a harci feladatot nekem. :)

Nagyon sokáig körmöshöz jártam, és zselé volt a saját körmömön. Imádtam mert nem volt vele baj, nem pattogott le stb. De a hátránya számomra az volt, hogy nekem 3 hét alatt annyit nőtt a körmöm hogy egy fél centis lenövésem volt. A körmösöm mindig mondta hogy nagyon durva milyen gyorsan nő. Ha francia körmöt kértem, még nem is volt vészes látványra, de ha színeset, akkor az már csúnya volt a harmadik héten. Így aztán úgy döntöttem hogy előszedem a lakkjaimat és mivel nagyon ráérek itthon, minden héten új körmöt varázsolok magamnak. Ezt még most tartom is, de ha meglesz a kicsi majd meglátjuk. Minden esetre már készültem. Ha úgy alakul hogy  nagyon nem lesz időm magamra, akkor egy kicsit visszatérek a körmöshöz. :)

Rengeteg lakkom van. Favoritom a Moyra lakkok. Nekem tartósságra ez a márka jött be a legjobban. Illetve az ára is elfogadható. Második nagy kedvencem az Essence körömlakkjai. Mióta megújult, azóta nagyon tartós lett szerintem ez a lakk is. Volt alkalmam egyszer egy Opi lakkhoz, hát igen....az isten nekem ő lenne, de sajnálok 3 ezer forintot kiadni egy üveg lakkért. Az annak jó aki szeret egy színt, szinte állandóan hordani. Én sajna nem ilyen vagyok és hát sokszor 3 ezer az nem kevés. Na meg Pistim kitérne a hitéből. :)

Lássuk az első "mintát" amit meg akartam mutatni nektek. Próbálok netről olyan körmöket vadászni, ami mutatós,divatos és még éppen meg is tudom csinálni ha arról van szó. Szeretem a pinterest-et is nézegetni, mert egész jó ötletek vannak. Ez is onnan jött, de már bánom hogy az eredeti képet nem mentettem le. 

Amire szükségem volt:

- Moyra gyors szárító fedő lakk ( én ezt használom alapnak is, tehát ezzel kezdek)

moyra-gyorsszarito-fedolakk1.jpg

- Moyra 103-as gyorsan száradó lakk

moyra_koromlakk_103.jpg

- Moyra 252- es holografikus lakk

moyra_252_7.jpg

- Essence 144 black is back körömlakk

dsc_0001.JPG

és még egy kis kézügyesség, meg egy pöttyöző tű

nail-art-dotting-tool-tp-ag01a-.jpg

Nekem azt hiszem pont a kék van meg. :)

És íme ez lett belőle:

20150909_203105_1.jpg

A szívek meg a pöttyök kicsit elfolytak, mert nem vártam meg hogy teljesen megszáradjanak, mielőtt rákentem a fedőlakkot. Többször próbáltam már, és azóta nem folyik el.

Sok sikert kívánok azoknak akik kipróbálják! 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr348118194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása