szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Elfogytak (Testápolás)

2017. február 10. - Ivett0502

Jöjjön a következő (de nem az utolsó) elfogytak bejegyzés. Ez esetben testre való termékeket mutatok nektek, amik között van ami bejött de van ami nagyon nem.

20161117_131000.jpg

Aromax Mellápoló olaj: erről a termékről már írtam (itt), szerettem, sokat segített a csíkjaimon. Bár nem vettem újra, mert mást is próbálgatok ebben a kategóriában, bátran ajánlom. Megtaláljátok a drogériákban, ára pedig ezer forint körül van.

 

Alverde Vadrózsa olaj: ez a termék hivatalosan arcra való, de én ezt is mellápolónak használtam el. Így is nehéz volt elviselni az illatát. Nagyon szép összetevős kis olaj, csak elrontották hogy telerakták illatanyaggal. Nekem az a mű rózsa illata van. Ettől függetlenül aki ezt az "illatot" el bírja viselni, azoknak ajánlom, mert egyébként jó termék. A DM-ben kapható, 1200 Ft körüli áron.

 

Biola Jázmin krémdezodor: nagyon szerettem volna szeretni, de nem jött össze. Nem egy olcsó termék, azt hiszem majd 3000 Ft egy ilyen. Az illata kellemes, és teszi is a dolgát, csak rajtam egy idő után, olyan putri szagúvá válik. Egyébként anyukámnak adtam, neki bevált, és nem tapasztalt olyasmit mint én. Ennyi pénzért még azt se mondhatom hogy tegyetek vele egy próbát. Egyébként a márkával dolgozó kozmetikustól,vagy a biola.hu weboldalról (itt) tudjátok beszerezni.

 

Batiste száraz sampon: ez a márka egyik illatosított változata. még az egyik Pixiboxban volt, az illatmentes társával. Több hasonló terméket próbáltam már, de nekem ez jött be a legjobban. Csak ajánlani tudom. Nem hagy fehér réteget, nem fulladsz meg tőle mikor fújod, és tényleg olyan a hajam mintha akkor mostam volna meg. Csak ajánlani tudom. Elérhető több fajtában a drogériákban és azt hiszem 1200 Ft körül van.

 

Dr. Organic Aloe Verás dezodor: szörnyű!!! Akciósan vásároltam 1500 Ft-ért a Rossmannba, de minek? Nagy reményeket fűztem hozzá, de alig vártam hogy elfogyjon. Natúr dezodor révén gondoltam hogy izzadni fogok, de ez még ezen felül sem csinált semmit. Egyértelműen kuka termék és nem ajánlom.

 

Yves Rocher Olívás fürdőtabletta: szeretem a márka ezen termékét, mert több illatban elérhető, 1 tabletta 1 fürdés és csak 250 Ft. Azt hiszem minden érv mellette szól. Márkaboltokban vagy a weboldalukról (itt) tudjátok megvásárolni.

 

Pure Fiji testradír : ez egy kis kiszerelés, ami az egyik Pixiboxban  volt. Elhasználtam de szerintem nem egy jó termék. Cukor van benne és amikor elkezded radírozni magad, akkor az szépen elolvad. Így mire ledörzsölném magamról az elhalt hámsejteket, addigra gyakorlatilag eltűnik rólam a termék. Csak a weboldalukról lehet beszerezni (itt) és szerintem nagyon drága, pláne így hogy nem jó semmire. Azt hiszem 5 ezer forint körül mozog.

 

Manna Harmatos Hajnal krémdeo: Yes!!! :) Ez a termék valami brutál jó. 15 ml-es és 1370 Ft körül van, de én napi 2x használtam és így is egy hónapig elég volt. Nagyon nagyon jó volt. Izzadtam de büdös nem voltam, hanem egy kellemes virágillata volt a hónaljamnak. Tervezem hogy a többi illatot is kipróbálom. Ajánlom!!! A manna weboldalán tudjátok megrendelni (itt). Egyébként létezik 50 ml-es kiszerelésben is.

 

Ezek lettek volna most az Elfogytak termékek. Hamarosan újra jelentkezek. :)

Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr4412248018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása