szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Catrice ICONails körömlakk - TESZT

2017. május 19. - Ivett0502

Hétfőn érkezett postán a Catrice-tól az új körömlakkjuk tesztelésre. Izgatott lettem tőle, mert nagyon dög ez a szín (05 It's all about that red) , így amikor Norina elaludt délben, gyorsan nekiültem lakkozni.

Bevallom, hogy mióta gyerekem van, azóta nagyon ritkán van  lakkozva a körmöm. Előtte minden héten dekoráltam, és volt amikor gél lakkom is volt, de azt meguntam. Nagy többségben Moyra és Essence lakkjaim vannak, bár szerintem a világ legjobb lakkjai az OPI lakkok, csak hát 3.000 Ft darabja!

 

20170515_142229.jpg

 

Na de nézzük ezt a darabot. A csomagolás tetszik, masszív és nagyon ötletes hogy levehető az ecset "kupakja", így könnyebb is vele lakkozni. Az ecset nagyon széles, így kb. 2 festéssel kész is van egy köröm. Viszont akiknek marha kicsi vagy keskeny körmük van, azoknak ez hátrány lehet. A festék nagyon szép és nem változik meg a színe felkenve, pont olyan mint az üvegben. (Ezt azért mondom, mert jártam úgy hogy a körmeimen más árnyalatú lett  a lakk, mint az üvegbe volt.) Marha gyorsan szárad, és 1 rétegben gyönyörűen, csíkmentes fedett. Használtam alá és fölé a Moyra alap és fedő lakkját, bár a cég 7 napot ígért fedő lakk nélkül.

 

20170515_142248.jpg

 

Mikor kész lettem a művemmel, teljesen bezsongtam, hogy bizony ebből a lakkból nekem fel kell tankolni. Árban szerintem közép kategória a 899 Ft- val, de ha jó akkor üsse kavics. 

 

20170515_142304.jpg

20170515_141755.jpg 20170515_141817.jpg

 

De sajnos jött a nagy csalódás. Szerdán már így nézett ki. :(

 

20170517_114525.jpg20170517_114544.jpg

 

Higgyétek el, semmit nem csináltam. Nem takarítottam, nem mosogattam (mert mosogató gépem van). Bocsi, kedden hajat mostam. De komolyan ennyitől így néz ki??? Pedig fedőlakkot is használtam. Ha nem kenek, akkor lehet még aznap lepattog?!

Annyira akartam szeretni de ez nagyon nagy csalódás. És így hogy nem jó minőségű, így úgy gondolom hogy igen is drága! 

Aki úgy gondolja hogy belefér neki hogy ennyi pénzt kidob az ablakon, az tegyen vele egy próbát. De egyébként így egyáltalán nem ajánlom!

Ti jártatok már így lakkal?

Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr8012525663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása