szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Elfogytak 2020.május

2020. május 17. - Ivett0502

Hát újra itt. Sok idő eltelt mióta nem írtam de most újra indíttatást éreztem rá hogy megtegyem. A videózást elengedem, nem megy az nekem. Írni jobban szeretek. :) Na de jöjjenek a májusi elfogytak termékek.

98174597_287947378908802_2943706684154970112_n.jpg

Lioele Triple The Solution fehérítő és ránctalanító BB krém SPF 30 : 

Ebből csak egy ilyen kis mintám volt. Valamelyik koreai rendelésemhez volt ajándék. Színkód nincs rajta, szóval szerintem egy színben kapható.Nagyon sűrű, balzsamos állagú, ecsettel remekül eldolgozható BB krém. A fedése erős, már már inkább alapozós. Finishe se nem fényes se nem matt. Estére kicsit átfényesedik de nem vészes. Pattanásokat nem okozott. Ebayn megtaláltam, 6-7 ezer forintos áron. Nem volt rossz de azért nem volt olyan csúcs sem hogy megvegyem a teljes kiszerelést.

Neutrogena Hydro Boost Arctisztító kendő:

Amikor bejött ez a termékcsalád Magyarországra, meg voltam őrülve érte. Egy darabig szerettem is, majd elkezdett idegesíteni az illata. Ettől függetlenül ez egy remek termék.A kendők kellően nedvesek és remekül leszedik a sminket. Utazáskor szeretem ezt használni, bár szerintem nem túl környezet kímélő, így tényleg csak akkor veszem meg ha utazok. Müllerben szoktam venni 800 Ft körül van az ára és 25 db kendő van benne.

Treaclemoon Theberry way of life habzó fürdősó (80g) : 

Rossmannba vettem 400 Ft ért. Nagyon intenzív áfonya illata van. Egy alaklomra volt elegendő de nagyon tetszett, úgyhogy biztos hogy még veszek. Megszínezi egy kicsit a vizet meg fel is habzik mint egy habfürdő. Kellemes bőrérzet marad utána. Ennyi pénzért mindenképp próbáljátok ki.

CeraVe Hidratáló krém száraz, nagyon száraz bőrre (340g):

Annyira felkapott lett ez a krém, na mondom nekem is kell egy ilyen. Hát... nem ájultam el tőle. Egy hétköznapi krém, semmi több. Az én nagyon száraz bőrömnek nem volt elég, nagy nehezen fogyott el. Akkor kentem amikor nem vágytam illatra mert illatmentes. Kipróbálni jó volt de biztos hogy nem veszem újra. Ez a nagy tégely 4000 Ft körül mozog, patika válogatja.

Yves Rocher Pure Camille Micellás sminklemosó olaj (150 ml):

Eredeti árán 4000 Ft de mindig van valami akció, így én is kb fele áron jutottam hozzá. Kellemes illatú olaj, remekül leszedi a sminket és nem hagy olajos érzetet maga után. Egy bajom volt vele, hogy a használata után muszáj volt szemcseppeznem, mert homályosan láttam tőle. Elhasználtam de nem fogom újra venni, mert van nála jobb.

Balea kézápoló koncentrátum babasszu olajjal (50ml):

Ezt a krémet minden télre megveszem, csak figyelni kell, mert változtatják a csomagolását. Az ára nagyon baráti, 400 Ft. Illatmentes nagyon sűrű balzsam inkább, amit egyébként marha nehéz kinyomni ebből a tubusból. Testes ezért éjszakára használtam de reggelre rendbe tette mindig az agyon száradt kezemet. Újra fogom venni idén télen is.

Ava 100 % Kollagén szérum (30ml), Ava 100% Retinol szérum (30 ml):

Herbaházba szoktam venni ezt a márkát. 1500 Ft körül vannak a szérumjai, amik meglepően jók. Illat és alkohol mentesek, pipettás üvegben vannak. Remekül hidratálnak és kompatibilisek arckrémekkel. Ajánlom mindenképpen kipróbálásra őket. 

Ava Fiatalság aktivátor szemkörnyék ápoló (15ml):

Ezt a terméket ajándékba kaptam. Az ára 2000 Ft körül van. Ez is illatanyag mentes és nagyon tetszett hogy légkamrás tégelyben van. Kellemes volt a használata de egy idő után könnyezett tőle a szemem, így arckrémként használtam el végül. Annak nagyon remek volt, pláne ha felturbóztam egy kis szérummal. Ha nagyobb lenne arcra újra venném de így sajnos nem, de akinek nem érzékeny a szemkörnyéke az próbálja ki mindenképpen. 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr4015701146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása