szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Az én "nagy" csibém

2017. február 20. - Ivett0502

Hihetetlen de igaz, Norina decemberben elmúlt 1 éves. Tényleg úgy szalad az idő és olyan mintha tegnap született volna.

Tipikus az az anya vagyok, akinek könnyebb volt a gyerekével amikor még baba volt. Nem győzöm hangsúlyozni hogy az első 6 hetet leszámítva, nekem semmi problémám nem volt a bébimmel. Evett, aludt és egy tündér volt. Aztán 8 hónaposan mint akit elvágtak, megváltozott minden. Azóta kín keserves az alvás ( bár mostanság csak 1x kel fel és ez már nagyon jó) és a hiszti is kőkeményen megjelent. Hiába mondjuk (mert szerintem minden anya ezt elmondja) hogy  "na az én gyerekem biztos nem fog hisztizni" , a mai gyerkőcök bizony így születnek. Nekem elhihetitek hogy Norina még csak nem is találkozott vagy látott hisztiző gyereket, mégis zsigerből lenyomja nekem a hanyatt csapom magam nevezetű raplit. Persze pukkan az agyam nekem is, de hát mit csináljak. Inkább hagyom, majd lehiggad. Sajna mást nagyon nem lehet vele kezdeni. Persze ez a szitu itthon nem gond, de amikor olyan helyen műsorozik az gáz. Szakad rólam a víz és persze visszatartom hogy ne sírjam el magam üvöltve. Sokan tanácsolták hogy nyugodtan csapjak oda neki, de én nem tudom őt bántani. Lehet hogy segítene, de én nem vagyok az a beállítottságú. Valószínűleg ezt bőven ki is használja a kisasszony. :)

A hisztijeit leszámítva igazából nem egy rossz gyerek. Mérhetetlen szeretet, és kedvesség árad belőle. Minket állandóan ölelget meg puszilgat de ha közösségben van, más gyerekekkel is nagyon kedves. Félek is tőle hogy sok pofont fog kapni majd az életben. Sajnos nem védhetem meg majd mindentől, de ott leszek és fogom majd a kezét és segítem ahogy csak tudom. 

Egyébként marha sok energiája van, így igyekszek lefárasztani őt. Heti 3x baba-mama klubba járunk, ami nem csak neki de nekem is nagyon jó. Itt a gyerkőcök együtt játszanak, az anyák meg dumcsiznak meg kézműveskednek. Ajánlom figyelmetekbe kedves anyukák, ugyan is nagyon sok helyen van ilyen csak egy kis utánajárást igényel.Természetesen teljesen ingyenes.

Na de visszakanyarodva Nonohoz, alig várom hogy beszéljen. Bár nem igazán akar, mert marha jól megérteti magát így is, azért ha nem engedünk meg valamit, bőszen tudja kiabálni hogy "mama". Ellavíroz a lakásban és persze mindenhol gyerekjáték van. Gyakorlatilag ösvényen közlekedünk. Ha elkezdek rendet rakni az egyik szobába, addig a másikban egy atom bomba robban. A szekrényeket meg a fiókokat is szívesen pakolja, de a szennyest is előszeretettel szórja szét a lakásban.

Mindezek ellenére ő az életem értelme, még ha az idegeimen táncol akkor is. :)

sam_0907_retusalt.jpg

Ivett 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr9512275527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása