szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Borza Manufaktúra

2017. május 10. - Ivett0502

Bevallom nektek őszintén, hogy a Borza Manufaktúrától még tavaly kaptam ezt a kis csomagot, csak még nem jutottam el odáig hogy írjak nektek róla.

Amit röviden tudni érdemes a márkáról hogy magyar, kézzel készült és natúr. Útközben a weboldaluk (itt)  is változott, sokkal szebb és áttekinthetőbb lett. Na de nézzük a termékeket.

20160908_132957.jpg

 

Mézes Csokis Narancsos Szappan : nagyon szép, fincsi illatú, szépen csomagolt szappanka. Kellemes volt a használata, nekem átlagos natúr szappan. Az a helyzet, hogy igazából NEKEM, semmi különbség nincs a natúr szappanok között, márkától függetlenül. Ára baráti és ha valakinek megtetszik, az tegyen vele egy próbát (itt).

 

Narancsos Fahéjas Pezsgőtömb: szinte ugyan ezt tudom elmondani. Igényes, jó illatú, szépen csomagolt. Ajándéknak is kiváló és azt hiszem ha többet rendel az ember belőle akkor kedvezmény is van rá. Többféle változatban elérhető. (itt)

 

Körömvirágos Kéz és Testápoló: erről a termékről azt kell tudni, hogy konkrétan ez shea vaj felturbózva. Szűretlen ráadásul, amivel nem lenne gond, ha nem lenne tele ilyen durva szemcsékkel. Illatra ekte az az igazi extra füstös shea vaj. Állagra elég krémes, kézkrémként kentem el télen éjszakára, mivel nagyon nehezen szívódott be. Őszintén megvallva, ennek a terméknek a használata közben döbbentem rá, hogy én bizony ki sem állhatom a shea vajat. Ez van sajna. Ettől függetlenül, kizárólag télre és csak kézkrémként használva próbáljátok ki. (itt)

 

Összességében nekem ezek átlagos natúr termékek voltak, viszont jóval olcsóbbak, de minőségre ugyan olyanok mint  más natúr márkák. Nem lett egyik sem a kedvencem és nem is fogom újravásárolni egyiket sem.

Ivett 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr9412495453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása