szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Hello 2017!

2017. január 09. - Ivett0502

Elment megint egy év. Ilyenkor mindig úgy érzem, mintha csak egy nap lett volna, olyan gyors volt. :)

Hogy mi történt velem az elmúlt évben? Húúú, hát lássuk csak. A január kemény volt, Norina csak pár hetes volt.  Márciusban már kis tömör gyönyör volt, és az éjszakákat is simán átaludta. Tavasszal csak figyeltem hogyan fejlődik. Nyáron már fogzott és beteg is volt. Ősztől eltűnt a szerencsénk, és nem aludt éjszaka. Jelezném hogy ez még most is így van. Télre már elindult és az idegeimmel is megtanult játszani. :)

A karácsonyból még úgy láttam nem nagyon értett semmit. A fenyőfa sem érdekelte, csak már az előtt hogy lebontottuk, elkezdte lelopkodni a díszeket.:) Egyet azóta sem találunk, valószínűleg elvitték az ufók. :)

Hogy milyen volt a 2016? Kemény! De tanulságos is. Sajnos szerintem egy kis depresszió is elkapott a túl sok feladat és felelősség miatt. Nyomatja a média meg a külvilág is az anyák felé, hogy  tökéletesnek kell lennünk, mindenre kell hogy legyen időnk, na meg hogy a gyereked nem hisztizhet soha, mert az a szuper anya akinek a gyerkőce soha nem raplizott. Ez mind mind badarság. És én már nem is szeretnék megfelelni.

 Nincs rend nálunk, valószínűleg majd 20 év múlva lesz. Sajnos én a szoptatás alatt csak híztam, szóval gurulok rendesen. Közel 30 kiló plusz van rajtam, ami az elmúlt években szaladt fel. Megjegyezném hogy a terhességemben én csak fogytam, tehát annyival mentem szülni, mint amennyivel kezdtem a terhességet és amennyi vagyok most is.

Vannak e új évi fogadalmaim? Nincsenek. Sajna azokat mindig megfogadja az ember, de valahogy soha nem tartja be. Viszont helyette tervem van bőven. :)

Nagyon szeretnék lefogyni. Ez az első és legfontosabb. Dolgozok rajta, majd meglátjuk mi lesz. A többi tervem, hogy szeretnék több időt magamra fordítani és a páromra. Fontos az együtt töltött idő, de marha nehéz megoldani. Pláne hogy nincs sok segítségem. :(

Na meg a legboldogabb akkor lennék, ha végre újra átaludná az éjszakákat, mert akkor én is kipihent lennék, és bár a szüleim szerint, nagyon sok türelmem van Norinához, még is úgy érzem hogy sokszor forr az agyvizem. :) 

Na de elég a "hisztiből"! :) Kívánok Mindenkinek Nagyon Boldog Új Évet! Remélem ebben az ében is sokan olvastok majd. :)

154_midi.jpg

Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr1212114221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása