szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Karácsonyi kívánságlistám

2016. december 14. - Ivett0502

Azt hiszem nekem két csoportba sorolhatóak a kívánságaim. Az egyik a tárgyi a másik a "megfoghatatlan" ajándék. Akinek van gyereke valószínűleg érteni fogja hogy miért ezeket a dolgokat szeretném. :)

Jöjjenek a nem tárgyi kívánságaim:

1. Legalább egy teljes éjszaka, amit átalszik a gyerekem és ezáltal én is. 

images.jpg

Gondolom nem kell bemutatnom...nem alszik a gyerekem és kész. Sok mindent végig zongoráztunk már, meg telihold, meg mozgásfejlődés stb. de ez van. Abba bízok, hogy majd ez is elmúlik egyszer. Addig meg majdcsak nem bukok ki. :)

 

2. Egy nap amikor csak magammal foglalkozhatok szigorúan csendbe!szodabirkarbonas-furdo.jpg

Ezt az élményt akkor kezdtem el értékelni miután Norina meglett. Imádom a gyerekemet, még akkor is ha kiakaszt néha, de kell egy kis nyugi néha, mert különben bekattan az ember.

 

3. Egy nap amikor kettesbe lehetek a párommal.

1234553190_origi.jpg

Norina előtt ez is olyan természetes volt. Most jöttem csak rá igazán hogy az együtt töltött idő mekkora kincs. És úgy kell megélni, mintha az lenne az utolsó.

 

A tárgyi kívánságaim sem meglepőek szerintem. Hiszen mit is kívánhatna egy kence őrült nőszemély. :)

 

1. Egy beauty adventi naptár.

 calendrier-avent-2015-loccitane.jpg

Mondjuk ez a szépség. Sajnos tavaly lemaradtam az ilyesmiről, idén pedig nem volt pénzem rá, mert bizony borsos ára van ám egy ilyennek. Ez itt a képen azt hiszem 15ezer és ez még nem is vészes,  ahoz képest hogy a Body Shopnak van 40ezres kalendáriuma is. 

 

2. Koreai termékek.

innisfree-w2beauty.jpg

Mondjuk az Innisfree-től. Meg még egy csomó más koreai márkától, ugyan is teljesen rácuppantam a bőrápolási filozófiájukra. Erről majd írok nektek bővebben.

 

3. Tajti Ildi könyve.

covers_404106.jpg

Azt hiszem ezt kellett volna az első helyre tennem. :) Ez a csajszi a szepsegreceptek.hu írója. Érdemes nézelődni az oldalán, mert igen hasznos dolgokat tud és ad át saját tapasztalatokkal karöltve. Meg akartam már rendelni a könyvet, de sajnos elfogyott, mert annyira népszerű. Egyébként az oldalán ezt meg is lehet tenni. 

 

Ezek lettek volna az én kívánságaim. Talán egy egy teljesül az idén, de ha nem az sem baj. A lényeg a karácsonyban hogy azokkal lehetünk, akiket szeretünk.

Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr5712047419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása