szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Egyszerű és nagyszerű Nagora

2016. október 17. - Ivett0502

Kedves olvasóim! Először is ne haragudjatok amiért mostanában nem tudtam nektek írni. Pedig nagyon szerettem volna, de sajnos nem úgy jött ki a lépés. 

Még augusztusba kaptam egy szép kis csomagot a Nagora manufaktúrától (itt). Ők is magyar natúr kozmetikumokat gyártó cég. ( Kicsit mániám lett a hazai piac. :)) Termékeik között vannak arcápolók, arctisztítók, ajakápolók, testápolók és fényvédők is. Én az alábbi termékeket kaptam.

20160908_132846.jpg

 

Amint látjátok és amin én is meghökkentem, hogy ők az első olyan cég akik üvegbe és nem műanyagba tették a termékeiket. Engem itt már megfogtak. Végre valaki aki erre is gondol. :) Nagyon meghatott, hogy minden termékre, külön-külön fel volt kötve egy-egy kártya amin az adott termék ismertetője volt, illetve mivel kézzel készült termékekről van szó, a hölgy neve is aki elkészítette a termékeket. Bevallom ezeket a kártyákat megőriztem mert nagyon jól esik a lelkemnek tudni hogy ki fáradozott azért, hogy kiváló minőségű krémeket  használjak a bőrömre.

A Levendulás krémes arclemosó normál bőrre (itt) igazából egy arctej. Kicsit sűrűbb, de azért még mindig elég folyós. Az illata remek (imádom a levendulát). Kicsit féltem tőle, mert nem nagyon kedvelem az ilyen állagú arctisztítókat, mert mindig úgy érzem hogy fullad a bőröm alatta, de ez a termék nem ilyen. Szinte teljesen elitta a bőröm, viszont meglepő volt, hogy a sminklemosóm után azért még  bőven szedett le maradékot az arcomról. A kártya szerint, este kell használni, és akkor nem kell utána semmilyen krém. Ez így van. Bőven elég a bőrnek. Nyáron a melegbe talán sok is, de így ősszel meg télen szerintem kell. Zsíros bőrűeknek egyáltalán nem ajánlanám, de azoknak akik nem küzdenek ilyen problémákkal, télre kiváló termék lehet.

 

Roza selyemfényű ajakbalzsamot (itt) választottam. Ez a balzsam 3 színben elérhető. Ezen kívül még van 2 más típusú balzsamuk is. Tetszik hogy színezve van, így gyakorlatilag szájfényként is funkcionál, amellett hogy kiválóan ápolja, hidratálja az ajkakat. Kakaóvaj tartalma végett, nagyon jól siklik az ajkakon és fincsi csoki illata van. Nem tudom hol találtak ilyen gyönyörű pigmentet (sajnos nem tudom úgy lefényképezni hogy visszaadja :( ) , de valami mesebeli. Nekem a a Jégvarázs című mese jut róla eszembe, mert annyira gyönyörű gyöngyház fénye van. Azt hiszem ez a kedvenc termékem. :) Tuti hogy újraveszem, és biztos hogy a többi színt is kipróbálom.

 

A Levendulás-barackos hidratáló krém normál bőrre (itt) már inkább natúr illatú mint levendula. Állagra olyan habos. Ez nagyon tetszett. Kevés kell belőle, viszont nekem elzsírosította a bőrömet. :( Lehet hogy még nagyon meleg volt, és ez a termék is inkább téli, illetve hogy az én bőröm is változik, és most amúgy is zsírosabb mint szokott. Nem rossz termék, csak nekem éppen most nem volt jó. Erre is azt tudom mondani, hogy zsíros bőrűek kerüljék,viszont a többieknek remek hidratáló lehet most a hűvösebb napokban.

 

Összességében tetszettek a Nagora manufaktúra termékei, érdemes őket kipróbálni. Anyukák figyelem! Ugyan is készülnek babatermékekkel, amik hamarosan elérhetőek lesznek! :)

Ivett 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr3211815561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása