szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Lelket simogató Ikon szappan

2016. július 19. - Ivett0502

Ezt a bejegyzést régóta próbálom megírni, csak nehezen tudom elmondani nektek a tapasztalataimat az Ikon szappanról. 

Ez a cég más mint a többi. És a termékei is. Valahogy több mint egy kozmetikai termék. Amikor felvettük egymással a kapcsolatot, már akkor feltűnt hogy mennyire közvetlenek és olyan családiasak. Amikor megérkezett a csomagom, teljesen meg voltam lepődve, hogy mennyi terméket kaptam. Ezen felül kedvezmény kupont és egy kedves verset is. A mellékelt levelükből kiderült, hogy ez egy válogatott csomag, illetve az egyik termék még nincs bolti forgalomba. 

Cégtörténetük hasonló a többi szappangyároséhoz. A megálmodók Heindlné Budai Krisztina és Szalay Annamária,  kislánya ekcémája miatt kezdett bele a főzésbe. A termékeiket csak a webshopjukról (itt) lehet megrendelni. Műhelyük Siklóson található. Győrtől sajnos olyan messze van, amit azért is bánok, mert nagyon szívesen elmentem volna hozzájuk, hogy személyesen is találkozhassak ezzel a remek csapattal. De hiszek a sorsban, ha nekem találkoznom kell velük, akkor az élet úgy is úgy alakítja majd.

20160712_131618.jpg

Amint látjátok 7 terméket is kaptam. Nem tudnám megmondani melyik a kedvencem, mert mindet nagyon megszerettem valamiért. A csomagolás szerintem nagyon letisztult, természetközeli lett. Valahogy el sem tudnék más milyet képzelni. Ha rájuk nézek, nekem a nyugalom jut eszembe róluk. 

A Mákos szappan (90 g / 1290 Ft (itt) ) láttán először nem örültem. Féltem hogy a mákszemcsék erősek lesznek a bőrömnek. De hamar bebizonyosodott, hogy a félelmem alaptalan. Finoman és jólesően radíroznak. Annamária azt írta nekem, hogy ez az ő személyes kedvence és mivel tudja hogy kisbabám van, úgy gondolta hogy ez a szappan egy hosszú nap után, segít egy kicsit feltöltődnöm. Igaza lett. Használata közben, mintha egy másik dimenzióba léptem volna. A benne lévő kubeba illóolaj jellegzetes frissítő citrusos illatával felfrissítette a lelkemet. A mákszemcsék pedig a testemet. A habzása kiváló, elég sokat kihoztak az olívaolaj, kókuszolaj, shea vaj, mangó vaj kombinációból. Használata után, minimális az a tapadós érzés a bőrön és bizony testápolóra sincs szükség.

A Fehér agyagos szappan (90 g / 1150 Ft (itt) ) láttán boldog voltam, mert az arcom imádja a fehér agyagot, más néven kaolint. Ebből csak egy kicsikét kaptam, de az arcomra sokkal könnyebb ezt a méretet elhasználni meg tárolni, mint egy nagy méretűt. Hihetetlenül felfrissít, feszesít, mattit és élettel telivé varázsolja az amúgy szürke arcomat.  Kellemes, nem tolakodó  citrusos illata van az édes narancs, grapefruit és a mandarin illóolajoktól. Az alap itt is olívaolaj, kókuszolaj és shea vaj. Remek a habzása is, ami az összes Ikon szappanra jellemző.

A Szőlőmagolajos szappan II. ( 90 g / 1240 Ft (itt) ) férfiaknak lett kitalálva. Megjelenésben és illatban is. Ettől függetlenül nekem is tetszett. Levendula és kubeba illóolajakat kapott. Az alap ugyan az mint az előzőeknél, ebbe került a szőlőmagolaj, kurkuma, holland kakaópor és egy kis aktív szén. Rosszat erről sem lehet mondani. Remek vele fürdeni és nagyon tápláló a bőrnek.

A Kakaóvajas szappan ( 90 g / 1350 Ft (itt) ) nagyon el lett találva. Nem nagyon szeretem a kakaóvaj illatát, mert nekem már túl sok a jóból. Olyan émelyítő csoki illat. Ez a szappan viszont egy kicsit sem kellemetlen. Csillapították a fahéj és a narancs illóolajokkal, amik remekül megbolondítják a csokoládét is. Alapra szintén ugyan az. A bőröm extra táplált lett és egy keleti fürdőben éreztem magam ettől az illattól.

A Rózsaszín agyagos szappant ( 90 g / 1230 Ft (itt) ) bátran használhatjuk gyerekeknek is. Magas ásványi anyag tartalma kedvező hatással van a száraz bőrre. Az olívaolaj és a kókuszolaj mandula olajat kapott társnak és édes narancs, geránium és levendula illóolajakkal bolondították meg. Frissít és hidratál, az arcomnak is nagyon nagyon jót tett.

A Levendulás pezsgődűne ( 35 g / 490 Ft (itt) ) egy pihentető fürdőélményt biztosított számomra. Amúgy is imádom a levendulát, de ebben a termékben csodálatosan el van találva az illóolaj aránya. Tetszett hogy levendula virágok is voltak a termékben, bár ettől a párom kicsit megijedt, mert azt hitte bogarak úsznak a fürdővizembe. :) Férfiak... :) A kiszerelés is kiváló, mert fele egy nagy fürdőgolyónak, ami sokkal praktikusabb és bőven elég egy alkalomra. Majd egy órát áztattam magam a kókuszolajos, szőlőmagolajos csodában. A bőröm mint egy pihe puha takaró simogatása. Imádom. 

A Levendula balzsamot ( még nem elérhető, de ha jól tudom 15 és 30 ml-es kiszerelésben lesz) igazából a kisbabám kapta. Annamária egy kedves kis versikét is mellékelt. Összetételben nem bonyolították túl. Méhviaszba tették mind a 2 típusú levendula olaját. Nem erős, és nem túl gyenge. Bátran ajánlom olyanoknak is akik nem kedvelik ennek a növénynek az illatát, mert ilyen illatú terméket még sehol sem szagoltam. Remekül felhasználható krémparfümnek is a csuklón és a fül mögött, de a halántékon és a homlokon akár fejfájás csillapító is lehet. Gyerekeknek bekenhetjük a szúnyogcsípéseit és kisebb sérüléseit is vele. Számtalan felhasználási területet biztosít ez a kis apró csoda.

20160712_131720.jpg 

Ezek lettek volna az Ikon szappan csodái amelyek nem csak kozmetikumok. Számomra sokkal többet adtak. Olyasvalamit, amit még egy cég termékeitől sem kaptam. 

Nyugalmat, megújulást, felfrissülést, szeretetet. 

Köszönöm Ikon szappan ezt a csodát amit megalkottatok és elérhetővé tettetek minden magyar embernek.

Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr48898004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása