szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Oriflame termékek tesztje

2018. február 04. - Ivett0502

Gondolom senkinek nem kell bemutatnom az Oriflame-t. A svéd kozmetikumokat és most már táplálék kiegészítőket is forgalmazó cégtől tanácsadókon keresztül, 3 hetente megjelenő katalógusokból vásárolhatunk. Aki szívesen kipróbálná a termékeiket, vagy csak lapozgatná a katalógust, az látogasson el weboldalukra, ahol mindig megtalálható az aktuális online katalógus, illetve tanácsadót is talál. Jómagam is igen régről, még középiskolás koromból ismerem a márkát és az évek folyamán mindig voltak kedvenc termékeim tőlük.

 

Na de nézzük hogy most melyik 3 darab terméket kaptam:

sam_0756.jpg

 

Vegyük át őket egyesével. 

Legyen a Swedish Spa Méregtelenítő Maszk (50 ml) az első. 

sam_0761.jpg

 

Ez egy tisztító, méregtelenítő, lemosható pakolás. A mennyiséggel abszolút meg vagyok elégedve. Nem szeretem amúgy sem az óriás kiszereléseket, mert vagy rám romlanak, vagy megunom. Igen, én szeretek kísérletezgetni, de hát ezt tudjátok. :) A csomagolás is igen baráti, mert nem kell beleturkálnunk a termékbe és utazásnál is kényelmesebb a szállítása. Maga a termék sűrű, zöldes színű, nagyon enyhe és kellemes, nekem tisztaság illatú krém. Könnyen kinyomható a tubusból és könnyen eloszlatható  a bőrön. Nem szabad vastagon kenni, mert akkor nehezebben szárad és nagyon nehéz lemosni. Vékonyan viszont szépen szárad és egy nedves pamut kendővel könnyen le is tudjuk mosni. Kellemes érzés a bőrön és nem csíp. Lemosás után szép, puha és fénymentes bőrt kapunk. Viszont a minimális szárító hatása miatt, elengedetlen hidratáló krém használata. Én mondjuk több lépésben ápolom a bőröm reggel és este is, így ez nem okozott problémát. Hosszútávon szabályozza a faggyútermelődést és gyulladást is csökkent.Nagyon megkedveltem és bátran ajánlom figyelmetekbe, pláne ha akciós a katalógusba.

 

A következő termék a Nature Secrets Hajolaj Búzával és Kókuszolajjal (15 ml)

sam_0760.jpg

 

Ez a termék egy hajolaj. A kiszerelés egy alkalomra elegendő, így azt mondom hogy utazáshoz ez is egy kényelmes csomagolás. Mielőtt kibontjuk, ajánlott pár percre forró vízbe helyezni a terméket, de én ezt a lépést kihagytam. Kibontottam és a száraz hajamra felhordtam, majd felkötöttem és törölközővel betekertem a fejem, hogy melegen tartsam. Hivatalosan pár perc után lemosható, de nekem fent volt a hajamon egy jó 20 percet. Majd a szokásos módon hajat mostam. A használata után nem volt olyan seprűs és töredezett a hajvégem és fényesebb is lett, ezért akinek zsíros a haja, azoknak a hajtőre nem ajánlott feltenni. Könnyebb volt fésülni és kivasalni, nem  mellesleg nagyon finom kókusz illatú volt a hajam tőle. Ez is egy remek termék és bátran ajánlom figyelmetekbe.

 

Az utolsó termék a Tender Care Univerzális Balzsam Áfonya illatban (15 ml)

sam_0762.jpg

 

Ez a termék az oriflame ikonikus univerzális balzsamának az egyik illatosított változata. A terméket száraz területekre, mint kéz, könyök, térd, körömágy bőr és ajkakra lehet használni. Cuki a csomagolása, de nagyon nem praktikus. A kis tégely szája szűk, így éppen hogy belefér az ujjam. Mivel igen zsíros, elvileg balzsam, így nehezen is szívódik fel. Ezért én csak ajakápolóként használom. Jobban díjaznám, ha stiftes kiszerelése lenne, mert így nem tudom magammal vinni, mivel a munkahelyemen nem fogok beleturkálni. Ajakápolónak egyébként bevált, de igen intenzív az illat, így éjszakára sem tudom használni, mert zavar.Talán a klasszikus verzió ilyen téren jobb, de sajnos annak is ilyen a csomagolása. Az ára igen borsos ha nincs akcióba. Engem annyira nem fogott meg, így sajnos ajánlani sem tudom. Azok akiket a csomagolás és az erős illat nem zavar, azoknak ajánlom kipróbálásra, egyébként nem.

Összességében remek termékeket foghatunk ki, kedvező áron az Oriflamenél.

Ivett 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr7313633164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása