szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Egy kis finomság :)

2016. május 25. - Ivett0502

 Mióta Norina itt van velünk, egyre jobban érdekel az egészséges táplálkozás és a bőrápolás. El is kezdtem recepteket keresgetni, és hát találtam is egy jó párat, amiket tesztelek szép sorban. Kezdésnek ezt a frankó smoothe receptet osztanám meg veletek. Kicsit furcsának éreztem hogy ezeket a turmixokat vízzel kell felönteni és nem tejjel, de nagyon nagyon fincsi így is. Ebbe a receptbe van spenót is, amit én ki se állhatok, viszont ebbe az italba megkedveltem. Bátran próbálja ki az is aki szintén nem szereti a spenótot. :) Ha nincs turmixgépetek, botmixerrel is meg tudjátok csinálni. :)

Jó étvágyat! 

Hozzávalók 5 dl-hez: 1 alma, 1 kivi, 1 banán, 1 marék bébispenót, 2 dl víz

mini-dsc00525.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr598746016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása