szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Kipróbáltam....nem vált be :(

2016. március 18. - Ivett0502

Ebben a bejegyzésben több terméket is bemutatok röviden, amiket kipróbáltam, de nekem nem váltak be. 

Kezdjük a sort a tusfürdőkkel.

Elsőnek a Baba kakaóvajas tusfürdőjéről pár szót.

baba_tusfurdo_400ml_kakaovajas_d70734e7dbf560a6c7bce455db571059.jpg

 Azért vettem meg mert nagyon tetszett az illata. De, kb. egy hétig fürödtem vele, amikor már hányingerem lett tőle. Annyira édes és émelyítő. Alig vártam hogy elfogyjon, dehát ez egy 400 ml-es flakonba kapható.Szóval kellett még várnom. Igazából ugyan azt tudja mint bármelyik másik tusfürdő. Csak az illata sok egy idő után.

 

 

22170725_2f8893d3e34d377a228947a3f4d56b2d_l.jpgYves Rocher karamelizált körtés tusfürdő: Ez a tusfürdő is elég nagy. (300 ml) Igazából ajándékba kaptam a barátnőmtől.Ez a 2014 karácsonyi limitált széria egyike. Ugyan úgy jártam vele mint a Babával. Alig vártam hogy elfogyjon. Szintén már émelyítő volt egy idő után és szárította is a bőrömet. 

 

 

 

letoltes_1.jpg

Nívea Q10 éjszakai krém: Nekem ebből egy 5 ml-es kis tégely volt meg. Nem is baj. Ez egy balzsam állagú, nagyon tömör éjszakai krém. Valószínűleg nem rossz egy középkorú nőnek, de az én bőrömnek sok volt. A végét már kézkrémnek kentem el.

 

 

letoltes.jpg

 

 

Aldo Vandini Magnóliás kézkrém: Ebből a termékből is  egy utazó méretem volt meg. (20 ml) Nagyon finom virág illata van és nagyon könnyű, vizes jellegű kézkrém. Ennek ellenére nem mondanám hogy hamar beszívódik. És sajnos télen ez a kézkrém halottnak a csók.

 

 

 

Most jöjjön a végén 3 natúr kozmetikum, ami nagyon nagy csalódás volt. Pedig én nagyon akartam szeretni őket. :(

 

egeszseges_tincsek.jpgManna Egészséges Tincsek hajmosó szappan: Imádom a Manna termékeit. Ezzel a szappannal is régóta szemeztem, de soha nem rendeltem meg. Viszont az utolsó rendelésemhez ez volt az ajándék miniben.(20 g) Azonnal kipróbáltam. Ugyebár a szappannal való hajmosásnak vannak szabályai, amiket muszáj betartani. Be is tartottam lépésről lépésre. De hiába... A hajam nehéz volt és szárítás után úgy nézett ki mintha belefejeltem volna egy kanna disznózsírba. Hajat kellett mosnom megint, de ezúttal rendes samponnal. Annyira akartam szeretni ezt a fajta hajmosást de sajnos nekem nem vált be.Így tovább kell kutakodnom.

 

 

fileasset.jpg

Naobay Oxigénes hidratáló krém: Ehez a kis kencéhez PixiBox által jutottam hozzá, egy 30 ml-es kiszerelésben. Utána néztem egyből, a normál kiszerelést a naturangyal.hu weboldalon be lehet szerezni. Nem olcsó, mert olyan 15 ezer Ft körül van. Ebből és az Ecocert tanúsítványból kifolyólag gondoltam ez egy frankó kis krém lesz.Sajnos nem így lett. Nekem elég kellemetlen szúnyogriasztó citromos illata van. Nem bírtam. Ráadásul nagyon tömény is volt a bőrömnek. Kicsit olyan fullasztó. Többször is próbálkoztam vele, de végül elkentem testápolóként. Ismét bebizonyosodott hogy nem mindig a drága a jobb.

 

 

naobay_arctej.jpg
Naobay Hidratáló Arctej: Szintén a PixiBox által és szintén 30 ml-es kiszerelésben. Sajnos amúgy sem szeretem az arctejeket, így ennek sem adtam sok esélyt. Nem is vált be. Nagyon zsíros és utáltam hogy a szememről ha ezzel töröltem le a sminket, mindig szemcseppet kellett használnom utána. Pedig ez is elég drága. Sajnos nem találtam képet a kis kiszerelésről. 

 

 

 

Összességében ezek a termékek voltak az elmúlt időszakból amik nem váltak be.

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr278497648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása