szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Yamuna shea vajas testvaj

2015. november 10. - Ivett0502

shea-vajas-testvaj.png

A Yamuna egy magyar kozmetikai márka. Parabén, SLS, és paraffin mentesek. Próbálnak egy kicsit közel maradni a természethez és növényeket, gyógynövényeket használnak fel.  Ez egy lakossági krém, viszont vannak professzionális termékeik is, kifejezetten szakembereknek. Megvásárolhatóak egyes fodrász kellékesben illetve a yamuna.hu weboldalukról.

De nézzük most ezt a testvajat. Mondhatnánk hogy ez egy natúr kozmetikum, mert összetevői alapján nagyon szép. Egy dolog nem tetszik, az illatanyag. Ha kihagynák belőle, akkor abszolút natúr ( és az illata is valószínűleg az lenne). Mellesleg kellemes, nekem egyáltalán nem  shea vajra emlékeztető illata van. Állagra egy nagyon sűrű, tényleg vajszerű, sárgás színű kence. Nekem egy 50 ml-es volt meg, amit még a Pure by Pixi dobozban kaptam. Nemrég használtam el, ugyanis hogy lassan de biztosan közeledek a terhességem végéhez, gyakorlatilag úgy nézek ki, mint aki lenyelt egy kosárlabdát. :) Volt hasam a várandósság előtt is, de azért kellett bőr rendesen hogy tudjon nyúlni a hasam. Mivel tudjátok hogy  kozmetikus az egyik végzettségem, így a  megelőzés híve vagyok, így ha egy kicsit is tehetek az ellen hogy egy "szétszakadt" hasú anyuka legyek, akkor én azt megteszem. Nem bántam meg, hogy ezt a kencét kipróbáltam az érintett testfelületeimen. (cicik és óriás pocak :) ) Nagyon extrán jól hidratál, állaga ellenére nagyon gyorsan felszívódik és nem  hagy ragacsos érzést, csak puhi bőrt. Sokáig elég, hiszen kevés is elég belőle. Egyébként a Yamuna testvajat más illatban is meg tudjátok vásárolni, illetve a cég kitalálta, hogyha ajándékba szeretnéd vásárolni, akkor elkészítik a dobozon lévő matricát egyedileg, névre szólóan. ( Marha jó ötlet szerintem.) 

Minden esetre csak ajánlani tudom a terméket és nem csak kismamáknak. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr788067912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása