szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Kedvenc smink alapdarabjaim. :)

2015. október 21. - Ivett0502

Bemutatom nektek azokat a smink cuccaim, amiket mindig használok ha sminkelek. Jól bevált termékek és csak ajánlani tudom őket. :)

Essence korrektor : Imádom! Aplikátoros korrektor, szem alatti sötét karikákra használom. Muszáj mert az jutott nekem bőven. Sokáig elég, olcsó és tartós. Rossmannban és Müllerben tudjátok beszerezni. 10 ml kb. 1000 Ft.

essence_stay_all_day_hosszantart_korrektor.jpg

Rivel de Young szemhéjfilc: Számomra tökéletes tusvonalat lehet vele húzni. A szivacsos hegye nem foszlik, nem puhul be. A festék tökéletesen tapad, nem kenődik és kellően pigmentált. Az ára is baráti: 7-800 Ft körül van. és a nagyobb Rossmann üzletekben tudjátok beszerezni.

dscf0734.JPG

Catrice Rose Nude paletta: mióta hódít a természetes smink, azóta kerestem a számomra ideális szemfestéket. Nem volt egyszerű mert a kék karikás szememnek nem igazán előnyös a föld színű festék. De aztán rátaláltam erre. Remélem soha nem szüntetik meg. Állagra, tartósságra és pigmentáltságra is tökéletes. Rossmann és Müller üzletekben kapható 1700 Ft-ért.

06.png

Yves Rocher Sexi Pulp szempillaspirál: próbáltam és próbálok is más spirálokat de nekem ő az igazi. A festék állaga megfelelő, a kefe is tökéletes és egyenletes viszi fel a festéket a pillákra. Nem szárad be, nem folyik. Sokáig elég. Yves Rocher márkaboltokban vagy webáruházban beszerezhető 4390 Ft-ért.

yves-rocher-sexy-pulp-ultra-volume-szempillaspiral.png

L'oreál szájfény: kettő árnyalatban is megvan, de amit mindig használok az a "Marilyn" nevű árnyalat. Ez egy természetes hétköznapi rózsaszín. Az aplikátor szív alakú ami tökéletesen illeszkedik az ajakhoz. Nem ragad és nem matt, viszont teljesen csókálló. Egy pár órát simán kibír. Drogériákban vásárolható meg kb. 3700 Ft- ért. 

300.JPG

Ezek az én kedvenc alapdarabjaim. Biztos feltűnt mindenkinek hogy hiányzik a kedvencek közül egy alapozó vagy BB krém. Nos, még nem találtam meg az igazit, de erősen rajta vagyok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr668009423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása