szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Oriflame Activelle golyós dezodor

2015. szeptember 29. - Ivett0502

activelle_anti_perspirant_24h_deodorant_invisible_36505_1405130998_500_750.jpg

Ennek a deonak van több változata is.Én pont a képen láthatót próbáltam, ez a láthatatlan védelem néven fut,mivel nem fogja be a ruhát.

Akciósan 350 Ft-ért rendeltem.Ennyiért már nagyon nem kapunk deot. Nem keni tényleg össze a ruhát, az illata kellemes, nem túl parfümös, inkább semleges. 24 órát nem hiszem hogy kibír, de melyik az a deo amelyik igen.? Én közepesen izzadós vagyok, mióta terhes vagyok meg még kevésbé. Úgy gondolom érdemes egy próbát tenni vele, pláne ha akciós.

Ti használtátok már ezt a deot? 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr837865690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása