szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Világfa házi termékei

2016. szeptember 07. - Ivett0502

A Világfára a facebookon találtam rá. A termékeket kézzel készíti Papp Judit. Felhasználja a saját kertjében termő gyógynövényeket is. Már lehet a weboldaláról is rendelni tőlük. (itt)

Na de lássuk, én miket kaptam. Összesen 5 terméket kaptam kipróbálásra. Három szappant, egy ajak és köröm balzsamot és egy tinktúrát amihez egy kártya volt mellékelve egy szép gondolattal.

20160901_104217.jpg

 

Első ránézésre kicsit  megijedtem. Amint láthatjátok a csomagolásra nem igen költöttek. Bánkódtam is miatta mert szuper kis termékeket rejt a zord külső. Na meg  úgy gondolom, hogy egy szép csomagolással bizony növelni lehet az eladást, mert nagyon sokan az alapján is választanak termékeket. Hibádzott még a szappanok alakja. Olyan összevissza. Szerintem ha egy egységes formát kapnának, szintén több embernek tetszene.

Egyébként egy aloe vera,egy levendula és egy csoki-fahéj szappan lapul a képen. Mind a három nagyon jó habzású, kellemesen hidratáló hatású. Egyáltalán nem szárít és nem igényelt krémezést a bőröm. Nem fogytak el hamar és az illatuk is finom volt. 

A mentás hűsítő ajak és körömágybőr balzsamot egy cuki kis zöld tégelyben kaptam, ami viszont nem volt felcímkézve. Sajnos szerintem ez is hiba, mivel nem ártana tudni mi van benne és egy lejárati dátum is elfért volna rajta. Személy szerint jobban kedvelem a stiftes változatokat, mert abba nem kell beleturkálni. Pedig bizony ez is egy nagyon jó termék. Kellemesen hűsítette a számat ebbe nagy melegbe és remekül hidratálta, és puhává varázsolta.

A kedvenc termékem az összes közül a levendula tinktúra volt. A tinktúra azt jelenti hogy a gyógynövény hatóanyagait alkoholban való áztatással nyerik ki. Elég erős oldatot kapunk, ezért belsőleges alkalmazásnál oda kell figyelni. A levendula nyugtató hatású, és nagyon nagyon finom. A szörpjét nem nagyon kedvelem, de a tinktúrája nagyon kellemes ízű. Teába fogyasztottam esténként, ugyanis segít az elalvásban is. Abszolút befutó, szerintem újra fogom vásárolni. Aki híve a gyógynövényes gyógyításnak annak bátran ajánlom. Értettem hogy sötét üvegben érkezett, de sajnos ez sem volt felcímkézve. :(

Összességében nagyon jó kis termékek, nagyon kedvező áron csak szerintem egy kis csinosítás rájuk férne.

Ivett

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr5311684593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása