szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Abura tusfürdők Pécsről

2016. augusztus 14. - Ivett0502

Az Abura tusfürdőket Berta Gabi álmodta meg, igazából iker fiai által. Az első gondolatom, amikor megláttam a termékeket, egy török fürdő hangulata volt. Valamiért engem arra emlékeztetnek a motívumok a csomagoláson. Kicsit vicces, mert ha utána olvasunk az "abura" szó jelentésének, hamar rájövünk, hogy semmi köze a törökökhöz. :) Sokkal inkább keletre visz minket, méghozzá japánba, ahol a szamurájok ezzel az elnevezésű olajjal ápolták a kardjaikat. Nekem már ettől olyan különlegessé vált ez a termék. Én 7 darab tusfürdőt kaptam, abból 3 teljes kiszerelésűt, és 4 próba kiszerelést. Nézegettem a weboldalukat (itt) és már akkor mondogattam, hogy " úú nekem biztos ez tetszene a legjobban". Nem így lett. Mindenből a szöges ellentét jött be. Kezdem a próbakiszerelésekkel. 

20160718_101640.jpg

A legelső a képen a Milk Touch kancatejes tusfürdő (itt), mellette Silky Grass zöld búzafüves (itt),  a harmadik a Rose Petals rózsás (itt) és a negyedik a Dark Orange belga fekete csokis- narancsos (itt)

Állagra szinte mind a négy ugyan az. Olyan folyékony szappan szerű. Fürdéskor persze több kell belőle mint egy hagyományos tusiból, mert hát kevésbé habzik. A csomagoláshoz járó címkén egyébként fel is tüntetik, hogy érdemes fürdőrózsát használni hozzájuk. Használatuk után nincs szükség testápolóra és ami nagyon tetszik, hogy sokáig megmarad az illat a bőrömön.

A kancatejes kicsit bizarr (nekem) de meglepően kellemes, krémes és finom édes-tejes illata van.

Személy szerint nem nagyon kedvelem a rózsás dolgokat, de a rózsás tusfürdő nem az a mű rózsa illat és nem is tolakodó mint általában az ilyen illatú termékek. Kicsit bántam is hogy ebből nem nagyot kaptam.

A csokis narancsosra azt hittem hogy nagyon fog tetszeni, de sajnos nem lett a kedvencem. Pedig megenni is az étcsokoládé a kedvencem. Illatra abszolút az a keserű csokoládé a végén egy mély narancs beütéssel.

Azért hagytam utoljára a zöld búzafüveset mert ezt nehéz szavakba önteni. :) Ennek az illata olyan, mint amikor elmész vidékre egy faluba, ahol kellően megcsap a trágyaszag, ami keveredik a többnapos, levágott, rothadó fű illatával. :) Kicsit furcsa nekem, hogy ezt így bevállalták. Én is megtettem, de csak egyszer. :) Nehéz volt, mert émelyegtem rendesen. Aztán mivel elég tartós az illat, Pistim bőszen szagolgatott a nappali levegőjébe, hogy ugyan mi dögölhetett meg??? :)))) Amikor rájött hogy én vagyok (nem volt nehéz, mert a nevetéstől majdnem leestem az ágyról) közölte hogy mennyek fürödjek meg de nagyon gyorsan mással mert ez elviselhetetlen. Meg is maradt, és tuti hogy nem vállalom be hogy még egyszer megfürödjek vele. :) Megmutattam több ismerősömnek is,  és képzeljétek, volt akinek tetszett ez az "illat".

De térjünk át a nagy kiszerelésekre.

20160718_101544.jpg

A Hawanna Moods (itt) egy igen csalóka illat. Először amikor megszagoltam az üvegbe, olyan fűszeres, keleties illat fogadott. Gondoltam ez kell nekem. Amikor használtam már teljesen más illata volt. Nekem olyan jellegzetes férfi illat. Nem a pasid vagy a tesód illata, hanem a faterodé. Az a markáns férfi illat. Gyorsan le is passzoltam Pistinek, aki szerint ez bizony női illat. :) Szóval úgy gondolom, hogy lehet függ az ember bőrétől hogy milyen illatú lesz, mint ahogy a parfümök is más más illatúak.

A Lavender Flower (itt) nevéből is adódóan levendulás. Imádom a levendulát, de aki rendszeresen olvas az ezt bizony tudja. Viszont kicsit csalódott voltam, mert lehetett volna intenzívebb az illata. Ettől függetlenül ez lett az egyik kedvencem.

A legnagyobb élményt a Contact (itt) tusfürdő adta. Amikor megfürödtem vele, kellemesen hűsített, a benne lévő mentol gyöngyök pedig finoman radírozták a bőrömet. Kilépve a zuhanyból, rendesen fáztam. A 40 fokos melegbe viszont ez egy nagyon jó érzés. De télen nem biztos hogy díjaznám. Pisti nagy kedvence lett. Imádja ezt a hűsítő érzést.  A nemi szervek tájékán kicsit ügyelni kell, mert bizony csíphet. :)

Összességében nagyon szép összetevőkkel rendelkező, és nagyon jó minőségű natúr tusfürdők közül válogathatunk. Kinek melyik illat tetszik jobban. Ha választanom kellene, akkor én a rózsásat venném meg magamnak, nyáron pedig  biztos hogy állandó lakója lesz a fürdőszobánknak a Contact. A márka készül új termékekkel, nagyon kíváncsi vagyok már hogy mivel drukkolnak elő.

Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr6610409816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása