szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Secret Selection doboz

2016. július 15. - Ivett0502

Pár hete találtam rá a facebookon véletlenül a Secret Selection oldalára. Megtudtam hogy ez egy új beauty box. Hasonlít a Pixi Boxra, annyi a különbség, hogy ebbe a dobozba csak külföldön megvásárolható márkák termékei kerülnek. A csapat nagyon kedves és közvetlen. Váratlanul el kellett utaznom, de ennek ellenére jó fejek voltak és a héten küldték a dobozomat, hogy biztosan át tudjam venni. Ezúton is köszönöm nekik. :)

Na de a dobozról: dizájnra nem adtak annyit mint a Pixisek, de ez engem egyáltalán nem zavar. A bontogatás élménye úgy gondolom ettől függetlenül nem vész el. Sőt, inkább a termékek legyenek jók, ne a csomagolás. Ha már egyszer pénzt ad érte az ember, és hát nem is keveset. Szállítással együtt 5500 Ft-ba kerül.

20160715_095453.jpg20160715_095552.jpg

 

 

 

 

A csomag 5 teljes méretű, angol márkájú terméket tartalmazott, plusz 2 ajándék "terméket". Ezen felül egy leírást. Az ajándék egy kis csokor levendula és a hozzá illő levendulás kis notesz volt. Nekem nagyon tetszett, mert imádom a levendulát. Ami bántott, hogy a szállítás közben bizony sérült az a virág, és durván a fele le is potyogott. :( A leírást egy citromsárga papírra nyomtatták, amiről aranyosan a végén lemaradt a köszönés, ezért azt tollal írták utólag oda. :) Aranyos. Azt kell hogy mondjam, hogy még nem forrta ki magát ez a dolog. De hát valahol el kell kezdeni. Én sem írok még profin, de folyamatosan fejlődök, minél több bejegyzésem lesz. (Remélem :) )

20160715_095617.jpg20160715_095802.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

A termékek: került a dobozba egy Kinky Curly Straight márkájú hajbalzsam, 350 ml-es kiszerelésben. Én az awapuhi gyömbéres erősítőt kaptam. A leírás szerint, az azonos nevű fodrászszalon gyártja, hogy otthon is szalon szépségű hajat varázsoljunk magunknak. Kíváncsi vagyok, ha kipróbáltam visszatérünk rá.

Kaptam egy Anovia Tropical Sun napozás utáni krémgélt, 150 ml-es kiszerelésben. Ez a márka napvédő termékeket gyárt. Mivel nem vagyok napozós és ügyelek rá hogy sokat ne érjen nap, így ezt a terméket nem fogom használni. Arra gondoltam hogy majd egy nyereményjáték kapcsán ezt is "elajándékozom".

20160715_095632.jpg20160715_095641.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Jutott egy Ciaté Paint Pots körömlakk "Electronica" színben. A márkát egy sztármanikűrös alapította. termékeik között körömlakkok és dekorkozmetikai termékek vannak. Mivel van ilyen színű lakkom, ezt is be fogom tenni a nyereményjátékba.

Nagyon nagyon izgatja a fantáziámat a Cyclax kakaóvajas-diós testradír 300 ml-es kiszerelésben. Egyrészt mert még nem találtam meg a tökéletes radírt, másrészt mert állítólag ezt a márkát használja és hirdeti II. Erzsébet királynő is. Nem mellesleg elég régi, 1896- óta létezik a márka. Meglátjuk. :)

20160715_095721.jpg20160715_095706.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végül de nem utolsó sorban egy Malibu Sun fényvédős ajakápoló, volt a dobozban. Azt hiszem mentolos.  Ez a márka is napozó termékeket gyárt. Szintén nyereményjátékos, mert nekem nincs rá szükségem.

20160715_095743.jpg

 

Összességében tetszett az egész kompozíció, de bízom benne, hogy a jövőben nyitnak a natúr illetve a bio termékek felé is. A dobozt megrendelhetitek itt.

Ivett

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr518891380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása