szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Oriflame Ecollagen könnyű arcápoló növényi őssejtekkel

2015. október 03. - Ivett0502

ecollagen-wrinkle-correcting-light-day-cream-by-oriflame.jpg

Amit ígér: csökkenti a ráncok megjelenését, stimulálja a kollagéntermelődést, hosszan tartó hidratálást biztosít, erősíti a védekezőrendszert, bőrmegújító, erősíti és rugalmassá teszi a szövetet, fokozódik a bőr rugalmassága.

Túl sok mindent ígér így elsőre.Szerintem egy krém sem tud ennyi mindent.

Valami baromi nagy akcióban jutottam hozzá, olyan 2000 Ft körül.Érdekes volt, hogy ez egy könnyű textúrájú, olyan zselé-krém, jó illatú, mégsem bírta a bőröm, csak télen és éjszaka. Ha nappalra kentem, elzsírosította a bőrömet. Éjszakára jó, olyan kipihent lesz a bőr tőle. Azt gondoltam, hogy biztos még fiatal a bőröm hozzá, ezért adtam anyukámnak is belőle.Az ő bőrén is pontosan úgy reagált mint az enyémen. Ebből kiderült számomra hogy ennyi pénzért (mert eredetileg 4999 Ft) van sokkal jobb és valószínüleg  magasabb hatóanyag tartalommal rendelkező krém.

Használtátok már ezt a krémet?  

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr137872192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása