szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Elfogytak 1. (Fürdőtermékek)

2016. december 06. - Ivett0502

Egy kb. 2 hónapja elkezdtem összegyűjteni azokat a kozmetikumokat amiket elhasználtunk. Mindig csak pakoltam félre meg pakoltam, végül annyi lett hogy külön csoportosítanom kellett őket. Az első csoportba kerültek a fürdőtermékek. Lássuk is őket. :)

20161117_130218.jpg

Fentről lefelé haladva láthatjátok hogy a Naturissimo Gyermek és Baba krémhabfürdőjéből kettőt is elfogyasztottunk már. Próbálkoztam mással is, és hát tesztelésre is kaptam már más baba terméket de valahogy ezt nem űbereli semmi. Ez lett a kedvenc. Kozmetikus barátnőmtől (aki ezzel a márkával dolgozik) szerzem be, de interneten is rendelhető  (itt) . Sőt, ha jól tudom, a Lenkei szaküzletekben is megvásárolható. Nem szeretném túl ragozni. Imádjuk. :)

A Rozmaring-Reishi Regeneráló sampont  (itt)  is a Naturissimo gyártja. Szintén a kozmetikus barátnőmtől van. Nem egy olcsó sampon,viszont nagyon nagyon jó. Fejműtétek után csak ezzel az egy samponnal lehet hajat mosni. Mi azért vettük meg, hogy Pisti pikkelysömörén hátha segít. Segített is. Elhagyta a tejtermékeket és ezzel mos hajat. Jelentem a pikkelysömöre tünetmentes. Szóval ezt a terméket bátran ajánlom, érdemes kipróbálni.

A Shauma Baba Sampon és Tusfürdő úgy jött a képbe, hogy bizony nekem is vannak kedvenc blogereim. :) Tajti Ildi az egyik nagy kedvencem. Ide kattintva megnézhetitek az oldalát. Nagyon okos dolgokat ír a bőrápolásról, és könyvet is írt arról. Nála találtam ezt a tusfürdőt. Igaza volt, remek kis kence és tök olcsón (asszem 650 Ft) , bármelyik drogériában beszerezhető. Rövid de szép összetevőlista (Inci) és illatmentes. Nagyon megkedveltük ezt a terméket, magunknak újabban ezt vásárolom. Mindenképp próbáljátok ki. :)

A Collistar krémtusfürdője még az egyik Pixi Boxba volt. Ha jól tudom a Müllerben megtalálható ez a márka. Nem néztem meg, de valószínűleg nem egy olcsó termék, de azt kell mondjam hogy nem ájultam el tőle. Kicsit irritált is egy idő után az a narancsos, gyomorforgató, mű illat. Állagra érdekes volt, mert ez bizony tényleg krém. Nehezen lehet eloszlatni, mivel nem igazán habzik. Szóval elhasználtam ha már itt volt, de nem az a típus amiért én pénzt adnék a boltban. 

A La Roche- Posay Lipikar Syndet tusfüdőből (itt) még a védőnőtől kaptam a két kis termékmintát, a nagyot már én rendeltem. Mindenmentes tusfürdő ekcémás és extra száraz bőrre. Gyerekek is használhatják. Tetszett, csak két bajom volt vele: az ára, mert hát mocskos drága, illetve hogy van benne SLS. Igaz hogy nem az első összetevő, de raktak bele, és hát egy ekcémás gyereknek nem biztos hogy jót tesz. Mindenesetre elfogyott, és ajánlom hogy próbáljátok ki, de én emiatt a két dolog miatt nem fogom újra venni.

A Nívea Silk Mousse tusfürdő hab nem épp egy natúr termék, de mikor bejött újdonságba, nem bírtam magammal annyira kíváncsi voltam, főleg az állagra. Volt rá kuponom a Dm-be, így megvettem. Baromi érdekes volt először. Kicsit olyan volt mintha borotvahabbal fürödtem volna. Aztán a flakon felénél megkedveltem. Ettől függetlenül nem fogom újra venni mert hát Nívea, de maga az állag nagyon bejött.

A Dermomed intim mosakodó gél érzékeny bőrre szintén a Dm-be landolt a kosaramba, mert erre is volt kuponom. Biztos hogy nem veszem újra, mert annyi parfüm volt benne, hogyha nem fürödtem volna egy hétig, akkor is illatoztam volna. :) Egyébként hála istennek irritációt nem okozott. Egy dolog jött be, a pumpás flakonja. De egyébként szörnyű.

Utoljára de nem utolsó sorba a Balea Testradírja. Nem egy drága testradír, mert ezer forint körül vettem, de talán nekem ez jött be idáig a legjobban. Eleinte nem kedveltem, hogy a só meg az olaj mindig ketté vált és fel kellett kevernem, de aztán kárpótolt a hatás. Nagyon puha lesz tőle a bőröm és nem kell utána testápolót használnom, így időt spórolok. Egyenlőre még kutakodok, hátha van még ennél is jobb testradír, de ettől függetlenül ajánlom. Viszont mivel bajlódós a használata, inkább azok válasszák, akiknek van fürdőkádjuk, mivel ülve könnyebb volt összekeverni meg kihalászni a tégelyből is.

Ezek lettek volna azok a fürdőtermékek amiket mostanában elfogyasztottunk. Hamarosan hozom a második felvonást, az arcra való termékekkel.

Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr4612027713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása