szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Secret Selection csomag

2016. szeptember 03. - Ivett0502

Már írtam nektek korábban a Secret Selection meglepetés csomagokat készítő cégről (itt). Minden hónapban adnak ki csomagot, és mindig csak külföldön létező márkák termékeivel. Az augusztusi csomag így nézett ki:

20160810_095633.jpg

 

Amint látjátok ez a csomag nem dobozban, hanem egy helyes borítékban érkezett. Be kell valljam, nekem ez a megoldás jobban tetszik. Elvégre dobozos megoldás már létezett (PixiBox), így ez a fajta csomagolás védjegyévé válhatna a cégnek. Persze ez csak az én véleményem. Na de mi volt benne: 

 

20160810_100008.jpg

 

Nagyon egyedivé tette és nekem nagyon jól is esett,hogy volt a csomagoláson egy "Szeretettel készítve" és egy névre szóló ( Ivettnek) kártya. Ezzel már meg is fogtak. 

Az előző csomagjuk annyira nem jött be, de ez most nagyon telitalálat lett. Nagy bánatom hogy nem natúr kozmetikumok, de vigasztal hogy az is volt a csomagban. Kivételesen ez egy magyar termék, méghozzá a Varieté-től egy mente-mák szappan. A Cyclax-tól egy E vitaminos-uborkás maszk, a Beauty at Creighton's- tól egy kézkrém, a Derma V10-től egy kókuszos testvaj és a W7 Cosmetics-től egy szempillaspirált kaptam a csomagba. Ezeken a termékeken kívül ismét volt egy kis meglepi a csomagban. Ez esetben egy felakasztható szíves dísz, ami szerintem ajtódísz lenne. Kellemes "itt van az ősz a nyakunkon" hangulatot ébreszt bennem.

Szóval ezért a csomagért 5500 Ft-ot kiadni nagyon megérte, kíváncsian várom a szeptemberi kiadást.

Hajrá Secret Selection! Csak így tovább, engem meggyőztetek! :)

Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr1611670900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása