szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Rimmel púder és alapozó

2016. június 23. - Ivett0502

Megmondom őszintén, hogy azért vettem meg, mert mindenki istenítette.

Akciós volt pont a Rossmannba. Utálok sminkcuccot vásárolni drogériában, mert a világítás miatt nehéz belőni, hogy melyik szín a megfelelő. Hosszas nézegetés után, végül is sikerült a jó színt hazahoznom.

( 003 silky beige)

Itthon persze egyből ki is próbáltam. Ez a termék elméletileg 2 funkciós. Száraz állapotban púderként, vizesen használva pedig alapozóként funkcionál. A csomagolása kényelmes, mert van benne tükör illetve a púder alatt egy sminkszivacs is.

Szárazon használva nem rossz, hozza egy átlagos púder tudását. De vizesen???? Nem értem hogy mitől lesz ez alapozó? Ez csak egy vizes púder marad és nem lesz alapozó. Pedig próbáltam mindenhogy. Ecsettel, szivaccsal, kicsit vizesen, nagyon vizesen. Sehogy sem nyerte el a tetszésem. Púdernek meg nem nagy szám az árához képest. Mellesleg kellemes viselet volt, nem tömíti el a pórusokat, nem csinál pattanásokat de tartósnak nem mondanám. Az én kombinált bőröm nem fényesedett ki alatta.

Szóval ami nekem pozitívum volt benne hogy a bőrömet nem bántotta. Talán egy kicsit szárított, de minimálisan.

Hogy ajánlom e? Ennyi pénzért nem. Sokkal jobb púderek vannak forgalomba és sokkal olcsóbban. Alapozóként meg pláne nem ajánlom. Akkor már inkább egy gyengébb BB krém. Ettől függetlenül ha gondoljátok bármelyik Rimmel állvánnyal rendelkező drogériában meg tudjátok vásárolni, azt hiszem 3000 Ft körül mozog az ára.

Az enyémet szerintem hamarosan egy blogsale alkalmával közzé teszem.

rimmel-lasting-finish-25h-kopuders-300-300.png 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr588835968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása