szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Egy élmény anyaként....

2016. május 11. - Ivett0502

Tudjátok elég nehéz megállni a helyünket anyaként és nőként is egyaránt. A társadalmi elvárások pedig csak nehezítik ezt az amúgy is nehéz feladatot, amihez társul egy nem kicsi megfelelési kényszer is. Tudjátok amikor mindenki elvárja tőletek hogy toppon legyetek és modell alkattal rendelkezzetek egy gyerek kihordása és megszülése után. Persze igyekszik az ember, de amikor a gyerek ott van és neked nincs segítséged, nincs nagyi meg a többiek a szomszéd utcába, akkor már nem úgy van hogy csak beugrok az autóba és ellavírozok bárhová is. Itt már keményen tervezni kell és komoly előkészületeket vesz igénybe ha el akarsz valahová indulni.

Történt hát nem régiben velem, hogy születés napom volt és hát én imádom a meglepetéseket. Lehet az bármi, csak meglepi legyen. Nem tehetek róla, imádom a meglepetéseket. És hát a drága párom idén egy Intimissimi ajándékutalvánnyal lepett meg. Mit ne mondjak, teljesen bezsongtam ugyanis soha nem volt még a márkától fehérneműm. Sőt, soha nem volt még drága fehérneműm. Sajnálnám rá a pénzt, mert hát úgy vagyok vele hogyha valami baja lenne, elszakadna vagy bármi, akkor azon bánkódnék hogy mennyi pénzt kiadtam érte. Pisti is tudja ezt, ezért vett utalványt, mert azt le kell vásárolnom, ha nem akarom hogy elvesszen. Mondtam is neki hogy akkor amint lehet látogassuk meg az Árkádot. El is mentünk egy délután.

3642-intimissimi-sale-0.jpg

Kezdésnek az optikát látogattuk meg, mert sajnos a napszemüvegem eltört. Sikerült is választanom egy ugyan olyat mint a Pistimé csak nőibe. Örültem hogy végre nekem is van egy normális napszemüvegem, mert én nyáron nélküle nem tudok meglenni, vezetni meg pláne nem.

Na de fehérneműm nem lett. :( Belavíroztam nagy boldogan az Intimissimi üzletbe, persze miután meglátogattuk a pelenkázó egységet, mert hát Norinának meg volt a véleménye az Árkádról. :)

Jött is a segítségemre egy fiatal, helyes kis csaj. Szimpi volt, mert nem nézett ki az üzletből. Azt utálom amikor bemegyek valahová és kinéznek. Kedvesen megkérdezte a méretemet. Én közöltem hogy 90 B- C.

Finoman a tudtomra adta, hogy nekik csak 85-ös ig van mindenből méretük de próbáljunk. Addig addig próbáltam, míg kiderült hogy Intimissimi melltartóból nekem 85 D kosaras kell és hogy ebből a méretből csak egyetlen egy darab van az egész üzletbe. Már itt szarul éreztem magam. Gondoltam magamba: na ezek is biztos jót röhögnek majd rajtam, hogy miss tankaranka bejött melltartót venni. Tetézte bennem az érzést hogy egy szőke, 40 kilós, árkádban egész nap vásárolgatós maca, a mellettem lévő próbafülképen, gyorsan talált a cicijére vagy 5 melltartót és hát ahoz bugyi is dukál. Közben hallotta amint diskurálok az eladóval hogy szerinte érdemes e megvegyem az egyetlen melltartót ami jó rám, mert hát csak 10 ezer forint és mi van ha a szoptatás után már nem kell ekkora.

Kiviharzott a próbafülkéből, persze mintha ő lenne a világ közepe. Természetesen gyorsan végigmért, mert már én sem voltam a fülkében. Úgy nézett rám, mintha egy kupac szar lennék a cipője sarkán. Kifizette azt a rengeteg méregdrága fehérneműt, és távozott.

Végül nem vettem meg a melltartót. Várok, hátha változik még a testem. De kellően le voltam törve. Ez az élmény, így egy hét elteltével is, annyira mély nyomot hagyott bennem, hogy az önbecsülésem még mindig a béka feneke alatt van. Lehet hogy ezt olvasva ez nem egy tragédia, de nekem az volt. A kocsiba hazafelé a sírás kerülgetett. Ezer gondolat kavargott a fejembe. Rosszul éreztem magam.

Rosszul esett, de amikor a kislányom rám mosolyog, rájövök, hogy nem érdekel ki mit gondol, és hogyan lát engem. Csak az a fontos hogy ő van nekem és őt nem érdekli hogyan nézek ki, mert ő az az ember, aki tényleg feltétel nélkül szeret engem. És ez a szeretet a legnagyobb dolog a földön, és ezt a szeretetet az a szőke maca valószínűleg soha nem fogja átélni. Mert a pénz nem tud szeretni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr528708420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása