szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Biotherm Aquasource Deep mini csomag

2016. március 01. - Ivett0502

Mindig ha a Müllerbe járok, szeretek nézelődni a luxuskozmetikumok között. Úgy kipróbálnám őket, de sajnálok tízen-húszon ezreket kiadni rájuk, mert félek, mi van ha nem jön be:?Akkor meg csak sajnálgatnám hogy kiadtam rá egy csomó pénzt.

Egyik ilyen nézelődésem során, megakadt a szemem ezen a kis csomagon. Nem is volt drága, azt hiszem ilyen 3 ezer forint körül volt. Megörültem, mert így már nem tartottam drágának és legalább ki is tudtam próbálni. A csomagban egy 30 ml-es tonik, egy 30 ml-es nappali hidratáló krém és egy 7 ml-es szérum volt. Amikor kibontottam, akkor találtam benne grátisznak egy pici, azt hiszem 5 ml-es testápoló mintát.

biotherm_aquasource_aqua_lovers11.jpg

Nagy örömmel kezdtem el használni, mivel luxuskozmetikum, rossz nem lehet. Sajnos tévedtem.

A tonik kellemes illatú, nem rossz de semmi extrát nem nyújtott. A kis szérumnak csak a csomagolása aranyos, ilyen kis pipettás. Egyébként egy csillámos, szilikonos förmedvény. A nappali krém egyenesen katasztrófa volt. Állagra könnyűnek tűnik, de balzsamos, nehéz, szilikonos. Az egész arcomat elöntötték a miteszerek és fullasztó érzés is volt a bőrömnek.

Hatalmas csalódás ért, viszont örülök is hogy nem ruháztam be egy normál kiszerelésre, ami 10-15 ezer forint, mert most biztos siratnám a pénzem. :) A márka ezzel a termékcsaláddal nem jött be, viszont tanultam az esetből: ha van utazó méretű kiszerelés, mindig azt veszem meg először! Ezt ajánlom nektek is, így biztosan nem ér csalódás.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr468432594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása