szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Olay Essentials Beauty Fluid

2015. október 19. - Ivett0502

olaz-essentials-beauty-fluid-erzekeny-borre.jpg

Amint látjátok a kiszerelés elég nagy, az enyém 100 ml volt. Ez duplája egy átlag arckrémes doboznak. Kb. 2000 Ft az eredeti ára, de én akciósan vettem a Rossmann-ba 1500 Ft körül.

Amikor kibontottam és megszagoltam, nagyon tetszett hogy illatmentes.  Valószínűleg ezért sensitive. Az állaga folyós, tej szerű. Ajánlja magát smink alá, amit tényleg jól teljesít. Rövid távon imádtam minden szempontból. DE!

Hosszútávon nem vált be. Az elején nagyon jól hidratált, anélkül hogy zsírosított volna. Később azonban gyönyörű miteszereim (komedo) lettek tőle + kifényesedett az egész arcom, de úgy hogy közben maradt a fénytelen, fakó, fáradt bőr alatta. Fél üvegnél abba is hagytam a használatát és szépen elkentem testápolónak. Arra jó volt, de összességében nagyon nem vált be. Valószínűleg a márkával sem próbálkozom többet.

Ha ki szeretnétek próbálni, keressétek a drogériákban. A Müllerben van a legnagyobb választéka a márkának és ne lepődjetek meg de az Olay és az Olaz ugyan az a márka. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr427989667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása