szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Pantene sampon és balzsam

2015. október 15. - Ivett0502

wygraj-zestaw-kosmetykow-pantene-pro-v-intensive-repair-100-szt-czeka-1_330x248_1.png

PixiBag-ban jutottam a samponhoz és vettem hozzá balzsamot, mert mániám hogy amilyen a sampon,olyan legyen a balzsam. ( Ha valaki nem tudná mi az a PixiBag, az később olvashat róla egy bejegyzésben.)

Soha nem volt még Pantene termékem. Valahogy nem hozott lázba. Lehet azért mert gyerekként mindig megtaláltam a nagymamám fürdőszobájában és úgy gondoltam hogy nem elég modern nekem. :)

Nem rossz termékek. A sampon nem nehezíti el a hajat, nem zsírosít, kellemes az illata és puha lesz a hajam tőle.

Azt tudnotok kell, hogy jelenleg vörös, festett hajam van és 1 héten egyszer mosok hajat.Azért nem többször mert nekem akkor zsírosodik nagyon.

Kifejezetten nem festett hajra való ez a két termék, de rájöttem hogy hülyeség hogy valami festett hajra való, mert teljesen mindegy mivel mosod, akkor is, valamennyire tutira engedi a színét.

A balzsamnak ugyan olyan az illata mint a samponnak.Kellemes és puha tapintású lesz tőle a haj és úgy vettem észre hogy hosszútávon. (A balzsamot soha nem kenem a hajtövemre mert akkor kb. fél nap után moshatnám megint.)

Összességében nem rossz termékek. Ti próbáltátok már?

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr467972167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása