szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Frissítő Aromax

2016. november 22. - Ivett0502

Biztosan mindannyian ismeritek az Aromax-ot mint márkát. A Rossmannba lehet kapni bázisolajait, meg illóolajait. Egyébként van weboldaluk is (itt), és innen is lehet rendelni. Akinek a közelében pedig van Müller,, az járt a legjobban, mert itt szerezhető be a legtöbb terméke.

Konkrétan most 3 terméket hoztam nektek, amiről írni szeretnék. Ebből kettő szobafertőtlenítő spray, a harmadik pedig egy mellfeszesítő olaj.

sam_0819.JPG

 

A légfrissítő spray-k 20 ml-ek és 1265 Ft-ba kerülnek. Elsőre én is sokaltam, de megvettem tavaly télen. Norina kicsi volt és nem akartam hogy elkapja tőlünk a betegséget. Őszintén azt hittem, hogy ezt a mennyiséget se perc kifújkálom, de az az igazság, hogy annyira erősek, hogy én minden helységbe csak egyet fújtam a levegőbe, de mikor hazaértünk a sétából, még mindig olyan erős volt, hogy ki kellett szellőztetni. Szóval hihetetlen milyen sokáig elég lesz ez a kis üveg. A levendulás az nagyon tömény levendula és erősen megjelenik mögötte a teafa illata. A másik egyértelműen erős fahéj illatú. Annyira erősek hogy nem lehet elviselni ha az ember otthon marad, ezért úgy ajánlom a használatát, hogy semmi képpen ne tartózkodjatok otthon. A gyerekszobával is óvatosan, mert a gyerekek baromi érzékenyek az illóolajokra, ezért ott extrán szellőztetni kell a használat után. Egyébként hatásos, mert Norina nem kapott el semmit senkitől. :)

A mellfeszesítő olaj is 20 ml-es és 1050 Ft- ba kerül. Napi 1x használattal kb, egy hónapig elég. Azért vettem meg, mert mikor Norina megszületett és kínkeservesen elértük hogy legyen tejem, akkor hirtelen annyi lett (tele van a fagyóm anyatejjel) hogy kétszeresére dagadt a mellem. Ettől viszont egy-két helyen szépen megszakadt szegény cickómon a bőr. Nem tudtam volna megelőzni, mert bármivel kentem volna, valószínűleg zavarta volna Norinát és nem szopott volna. Így sajna ez így alakult. Nos, amikor már nagyobb lett a kisasszony, gondoltam meg kell próbálni tatarozni mert ez így nem maradhat. Tudom és tudtam hogy nem lehet soha eltüntetni a striát, de halványítani lehet. Ez a termék pedig remekül elhalványította azokat. Sőt, tényleg feszesedett a mellemen a bőr. Egy dologgal nem vagyok kibékülve: az illatával. Grapefruitos és ettől nekem mindig a wc illatosítók villanak be a fejembe. El lehet viselni, de nem bántam volna ha ez mondjuk lemaradt volna belőle. 

Összességében érdemes kipróbálni ezeket a termékeket. 

Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr8811990574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása