szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Manna gyömbéres kecsketejes szappan

2015. november 17. - Ivett0502

gyomberes_kecsketejes.jpg

Mindig is ki szerettem volna próbálni a Manna termékeit, de mivel csak webáruházból lehet beszerezni, így mindig elmaradt. De most hogy rengeteg időm van itthon és próbálok tudatosabban kozmetikumokat választani, hát rendeltem. Érdemes körülnézni az oldalukon, mert mindig vannak olyan termékeik amiket ingyen postáznak. Nagyon tetszett hogy amikor megjött a kis csomagom, átható natúr szappan illata volt az egész doboznak. Én nagyon szeretem ezt a természetes illatot. Pozitív volt hogy járt a csomaghoz egy kis termékkatalógus jellegű prospektus, amiben a vásárlók véleményei is benne vannak. Ezen felül ajándék terméket is kaptam, amit kaptam a következő rendelésemmel is. Szóval ajándék termék mindig van. Na és persze a névre szóló levélke, amiben megköszöni a rendelésem a tulajdonos Varga- Darabos Andrea. Apró dolgok de nekem kedvesebb lett az egész.

Na de térjünk rá erre a szappanra, Nem csak ezt rendeltem, de ez volt az első amit kipróbáltam. Mindig is szerettem a natúr szappanokat és ebben sem kellett csalódnom. Finom gyömbéres, mézes illata van. Fürdéshez használtam el és eszméletlenül puha lett a bőröm tőle. Annyira hogy testápolóra sem volt szükségem. Imádtam hogy a használata után nincs az embernek az a tapadós, matt bőrérzete. Nem  viszkettem és abszolút megváltozott a bőrérzetem. Szerintem az illata is tartós, mert a párom mindig megjegyezte hogy milyen finom szappan illatom van, és napközben is nem csak fürdés után. A csomagolás sem elhanyagolható. Minden szappanukat egyesével csomagolják, a képen látható módon, ami azért is jó, mert ha ajándékba akarod adni, azzal már nem kell bajlódni. Plusz figyelnek a környezetre is mert ezek a csomagoló anyagok, újrahasznosított papírból készülnek. Ha ez mind nem lenne elég, fontos hogy magyar cégről van szó. Engem meggyőztek. :)

Ha ki szeretnétek próbálni a termékeiket, látogassatok el a mannaszappan.hu weboldalra. Bátran írjatok nekik, nagyon segítőkészek, és szinte rögtön válaszolnak. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr148085558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása