szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Naturland Kismama krém

2015. október 27. - Ivett0502

naturland_kismama_krem_bc807fe4d3973477d541a484313429cc.jpg

Amit ígér: alkalmazása a bőrnek rugalmasságot, frissességet kölcsönöz. Mérsékli és megakadályozhatja a várandósság, súlynövekedés és csökkenés okozta csíkok kialakulását. A krém aktív hatóanyagai regenerálják, táplálják és feszessé teszik a bőrt a kollagénszintézis stimulációja és a természetes hidratálás által.

Nemrég ismét a Rossmannba jártam és mindig végigmegyek a baba soron. A krémeknél pillantottam meg ezt a kencét, és ráadásul Ross-manós akcióban volt. Eredeti ára 1400 Ft, így akcióban 1000 Ft volt a 100 ml. Nagyon szépek az  összetevői. Illata inkább gyógynövényes, szerintem a benne lévő levendula olaj adja. Állagra fehér, elég sűrű krém. Féltem is tőle de egyből elissza a bőröm. Nincs az a ragadós érzés utána, így egyből fel is lehet öltözni. Szerintem kellően hidratál. Nem viszketek, nem hámlok tőle. Jelenleg nincs megszakadva a bőröm sem a pocakomon sem a mellemen, de majd szülés után meglátjuk mi a helyzet. :) Mindenesetre próbálok tenni ellene. Ezt a krémet nagyon szeretem, bevált. Ajánlom és nem csak kismamáknak. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr718026132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása