szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

L'oréal Skin Perfection szérum

2015. október 09. - Ivett0502

117682.jpg

Koncentrált bőrjavító szérum. Láthatóan javítja a bőr minőségét, pórusokat, a bőr felszínét és tónusát. Látható eredmények: sima, selymes bőr, a pórusok összehúzódnak. 20-30 éves korosztálynak.Ezt ígéri a termék.

Nos az én véleményem teljesen más. Állagra könnyű és folyós. Nem tiszta fehér színű mert telerakták csillámmal. Halálom. De valahogy el kell érjék a " láthatóan ragyogó" bőrt. Az illata is érdekes. Nekem tömény alkoholos. 

Az üveg felénél azon gondolkodtam, hogy mit is szeretek ebben a termékben?! Rá kellett jönnöm, hogy a csinos, csajos, pumpás üvegén kívül semmi pozitívat nem tudok felhozni. Hosszú távon ráadásul nekem erősen komedogén  (miteszer képző) annak ellenére hogy nem zsíros. A hidratáló képessége is elenyésző. 

Összességében nekem láthatóan rontotta és nem javította a bőröm minőségét. Ennyi pénzért ( 30 ml/ kb. 3000 Ft) többet vártam. Nagyon nem győzött meg és nem lett a kedvencem. Pedig annyira akartam szeretni.

Valaki használta már ezt a terméket?

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr857953122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása