szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Bemutatkozás bővebben:)

2015. szeptember 28. - Ivett0502

Sziasztok!

315850_168561613222529_523320983_n.jpgIvett vagyok, 26 éves. Győrben élek a párommal Pistivel. Ide a Jászságból költöztünk, mert jó munkalehetőséget kapott a párom. Ennek már 4 éve.Nem volt egyszerű, mert a családunk többi tagja mind maradtak. Ráadásul hiába vagyok fiatal, két komoly betegséggel is meg kellett és meg kell küzdenem. Volt egy thrombozisom 21 évesen majd jött az endometriozis. Ezekről majd egy másik posztban írok.Van jó hír is: jelenleg 6 hónapos kismama vagyok.Decemberben fog születni a kislányunk Norina.

krem.jpgEredetileg kozmetikus vagyok,dolgoztam is benne de már csak "hobbi" maradt.Ezért is indítottam el a blogomat.Tudom hogy sok szépség blogger van már, van egy pár akit szeretek is közülük.Ők általában videókat csinálnak.Nos, én ezt a fajta közlést még mellőzöm, mert még nem érzem magam elég bátornak hozzá, de majd később lehet belendülök. :)

Itt vidéken kevesebb lehetőségem van mint pesti társaimnak, de így is bőven akad kence a repertoáromban. :) Egyik kedvenc márkám az Yves Rocher és az anyukám is nagy rajongója.Termékeiről viszonylag sokat fogok írni. Kismama mivoltamból adódóan egyre többet foglalkoztatnak a natúr és bio kozmetikumok, mind felnőtteknek, mind babáknak.Így például a Manna termékei vagy a naurel.hu oldalról rendelhető kencék. Sokat járok Rossmanba, DM-be, Müllerbe. Minden általam használt termékről fogok nektek írni. Érdekel majd a véleményetek ezért várom a kommenteken. :)

Várom az ötleteket, témákat is, amikről szívesen olvasnátok esetleg kíváncsiak vagytok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr657853018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása