szépség egészség baba-mama

Ivett világa

Ivett világa

Szenvedélyes Barilent

2016. november 14. - Ivett0502

Képzeljétek, egyik nap nézelődtem a neten, és véletlenül rátaláltam a Barilent masszázsgyertyára. Első benyomásom az volt, hogy ez olyan szado-mazo, fájdalom fétises emberek szexuális eszköze, de aztán elkezdtem olvasni a weboldalt (itt). Rájöttem hogy ez egy teljesen más jellegű termék, és fel is vettem a kapcsolatot a termék megalkotójával Ékes Barbarával. Kaptam is tőle egy ilyen fincsi kis gyertyát. Egyébként 6 illatban kapható, és már 2 méretben elérhető. Sőt, már próba csomag is létezik. 

20160910_213348.jpg

Amikor megláttam a terméket, kicsit csalódott lettem. Gondoltam azért elég kicsike, ahoz képest hogy 6 ezer forint egy ilyen. Arra számítottam, hogy majd akkora lesz mint egy poharas gyertya. Na de, mikor kipróbáltuk Pistivel, rájöttem hogy ez baromi nagy mennyiség. Első alkalommal úgy kell használni, hogy meggyújtja az ember, és szépen vár egy fél órát, amíg a gyertya teljes felülete megolvad. Erre azért van szükség, hogy ne csináljon krátert a gyertya, hanem egyenletesen fogyjon. Aztán el kell fújni, és már használható is.

Tudni kell, hogy az összetétele teljesen más mint egy szobaillatosító gyertyának. Az alap egy szójaviasz amit felturbózott a Barbi remek bőrtápláló olajokkal, mint például a kókuszolaj és illatosította őket illóolajokkal. Nem kell félni tőle, mert a megolvadt termék hőmérséklete 40 fok körül van. A termék érdekessége,hogy ha nem tudjuk felmelegíteni, akkor is simán használható, mivel puha az állaga és kézzel is kivehető a pohárból.

Nos, mi meggyújtottuk egy este, mikor már a kicsit elaltattuk, majd kaptam Pistitől egy jó kis masszázst. Ami szörnyű volt nekem, hogy Pisti egyenesen a hátamra öntötte, és bizony nekem meleg volt. Szerintem úgy a kellemes, ha az ember a tenyerébe önti, és onnan oszlatja szét. Pláne hogy akkor tuti nem önt ki belőle túl sokat, mint ahogy mi is tettük. :) Egyébként kellemes, nagyon puha bőrt eredményezett és az illatot pedig egyenesen imádtam.

Összességében ha masszőrként dolgoznék, tuti beszerezném az összes illatot, mert egy luxus szolgáltatást lehet vele nyújtani, és tényleg nagyon kevés kell belőle. De egy hétköznapi pár is kellemes perceket varázsolhat vele magának. :) Most hogy jön a karácsony, szerintem egy nagyon ötletes ajándék is lehet.

Ivett 

A bejegyzés trackback címe:

https://ivettvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr211961559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása